علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به ادعای بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر این که ایران در منطقه‌ای از تهران یک تأسیسات جدید سری اتمی دارد، اظهار کرد: وقتی ترامپ و نتانیاهو سالن اجلاس سازمان ملل را با استیج تئاتر و نمایش اشتباه می‌گیرند، نتیجه آن خنده جهانیان و بی‌آبرویی بیشتر برای آن هاست چرا که نمایش‌های کودکانه نتانیاهو، سرویس‌های جاسوسی اسراییل را هم به خنده وا می‌دارد.

وی اضافه کرد: شکست آمریکا و اسراییل در قبال حقانیت ایران در موضوع برجام و دستاوردهای انرژی هسته ای کشورمان آن ها را به هر رفتار غیر متعارفی وا داشته است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: تورقوز آباد در جنوب تهران است و مناطق خارج از شهر در جنوب تهران سال‌ها مرکز تخلیه و امحای پسماند و زباله های شهری پایتخت بوده و شهرداری تهران و محیط زیست جا به جایی این مراکز را در برنامه مشترکشان دنبال می‌کنند اما به نظر می‌رسد آقای نتانیاهو در اغواگری و فریب از مشاورانش رو دست خورده است.

رحیمی همچنین گفت: قاعدتا در شرایطی که فردی در مجمع عمومی سازمان ملل مرکز تخلیه و امحای پسماند شهری را به عنوان مرکز حساس هسته ای معرفی می‌کند در برابر جهانیان بی اعتبار است و به جای رویه مضحکی که در پیش گرفته بهتر است سند توافق برجام را یکبار بدقت مطالعه کند تا با حقایق آشنا شود.

این نماینده مجلس در پایان اظهار کرد: آمریکا برای استدلال مطرح شده در نطق آقای روحانی درخصوص برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ پاسخی نداشت و در مقابل شورای امنیت با رای قاطع بر اعتبار برجام صحه گذاشت و آمریکا در موضعش منزوی شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.