سردار علیرضا مظاهری جمعه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این کارگاه که اقدام به تولید مشروبات الکلی دست ساز و توزیع آن می کرد، توسط پلیس آگاهی استان شناسایی شد.

وی خاطرنشان کرد: در این کارگاه ۶ نفر به عنوان عوامل اصلی تولید مشروبات الکلی مشغول بودند و ۲۵ نفر دیگر نیز در کار توزیع این تولیدات مرگبار همکاری داشتند که دستگیر شدند.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه این مشروبات دست ساز به لحاظ مواد استفاده شده، کشنده است، گفت: مسمومیت با این محصول، بسیار خطرناک است از این رو به افرادی که نسبت به تهیه این مشروبات اقدام کرده اند توصیه می شود به هیچ وجه آن را مصرف نکنند.

وی تصریح کرد: به افرادی که این مشروبات را استفاده کرده اند نیز سفارش می شود در صورت مشاهده کوچکترین ناراحتی و علائم مسمومیت، هرچه زودتر به مراکز درمانی مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی تاکید کرد: متاسفانه در ۱۰ روز گذشته، ۲۵ نفر در این استان در شهرستان های بجنورد و شیروان به علت مصرف مشروبات الکلی دچار مسمومیت شده اند که تا کنون سه نفر جان خود را از دست داده اند.

بر اساس این گزارش، سه نفر از افراد دچار مسمومیت نیز در کما هستند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، تا کنون ۲ نفر از مسمومان مشروبات الکلی برای ادامه درمان به مشهد اعزام شده و پنج نفر هم از بیمارستان مرخص شده اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.