علی پروین درباره دیدار فردا بین تیم های پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر با بیان این مطلب افزود: شهرآورد همیشه از حساسیت و اهمیمت زیادی برخوردار بوده است و این مسابقه برای تمامی فوتبالی ها ارزش فراوانی دارد.

وی با بیان اینکه شهرآورد با تمامی دیدارهای دیگر متفاوت است، تصریح کرد: هیچ تیمی در شهرآورد از پیش بازنده نیست و نباید تصور کرد تیمی که در جدول رده بندی در جایگاه پایین تری قرار دارد، بازی را واگذار می کند.

اسطوره باشگاه پرسپولیس با اشاره به نتایج خوب سرخپوشان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: پرسولیس خوشبختانه ریتم خوبش را پیدا کرده و با کسب نتایج قابل قبول در شرایط ایده آلی به سر می برد.

پروین ادامه داد: خیلی ها اعتقاد داشتند با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس، این تیم نمی تواند موفق باشد اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه انگیزه و تلاش بازیکنان پرسپولیس به طرز قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرد تا آنها علاوه بر رسیدن به یک قدمی فینال لیگ قهرمانان آسیا باز هم مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر باشند.

وی با بیان اینکه پرسپولیس همیشه تیمی مقتدر و محبوب بوده است، تاکید کرد: پرسپولیس همیشه تیم بزرگ، با عظمت و محبوب بوده است و خواهد بود و هر بازیکنی باید افتخار کند پیراهن این تیم بزرگ را بر تن کند.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره پیش بینی اش از شهر آورد گفت: امیدوارم اول از همه یک بازی خوب و تماشاگر پسند را از هر ۲ تیم شاهد باشیم و همه از تماشای یک فوتبال ناب لذت ببرند و بعد به عنوان یک پرسپولیسی آرزوی قلبی من بر این است تیم محبوبم به پیروز و سه امتیاز کامل به دست آورد.

پروین افزود: همیشه گفته ام و باز هم می گویم برای استقلال احترام زیادی قائل هستم و اعتقادم بر این است این تیم قابلیت زیادی دارد و می تواند عملکرد خوبی در شهرآورد داشته باشد؛ پرسپولیس باید مواظب استقلال باشد.

وی با بیان اینکه نتایج نه چندان خوب استقلال ملاک خوبی برای قضاوت این تیم در شهرآورد نیست، گفت: پرسپولیس نباید فریب نتایج استقلال را بخورد چرا که همان طور که گفتم شهرآورد با همه مسابقات متفاوت است و نتیجه اش فقط در زمین مسابقه مشخص می شود.

پروین در پایان اظهار داشت: پرسپولیس و استقلال ۲ تیم مطرح و پر طرفدار ایران هستند و به نفع فوتبال ایران است که این ۲ تیم همیشه پرقدرت باشند، قدرتمند بودن سرخآبی ها به فوتبال ملی ایران کمک شایانی می کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.