به دنبال یاوه‌گویی‌های معمول «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد علیه ایران در غروب سه‌شنبه به وقت تهران، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد واکنش نشان داد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» «دنی دانون» سفیر رژیم اسرائیل در سازمان ملل متحد بعد از سخنرانی ترامپ گفت: «رئیس جمهور (ترامپ) دوباره ثابت می‌کند که در مسیر درستی قرار دارد.»

وی ادامه داد: «آمریکا در حالی که در کنار اسرائیل برای مبارزه جهت ثبات زایی در خاورمیانه ایستاده، سازمان ملل متحد را به سوی عرصه جدیدی هدایت می‌کند که به وسواسش در خصوص اسرائیل  خاتمه می‌دهد و رژیم ایران را متوقف می‌کند.»

دونالد ترامپ در بخشی از سخنان خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: «نمی‌توانیم به رژیمی که شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهد و اسرائیل را به نابودی تهدید می‌کند، اجازه دهیم به ابرازهای لازم برای حمل کلاهک اتمی به سمت هر شهری روی کره زمین، دست پیدا کند. نمی‌توانیم این را انجام دهیم. از همه کشورها می‌خواهیم رژیم ایران را مادامی که خشونت‌هایش ادامه دارند منزوی کنند و از  همه کشورها می‌خواهیم از مردم ایران که در حال تلاش برای بازپس‌گیری سرنوشت مذهبی‌‌شان هستند حمایت کنند.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.