مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی درخصوص قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: قیمت مرغ در بازار به ۸۸۰۰ تومان در خرده فروشی‌ها رسیده است. قیمت مرغ زنده در واحدهای مرغداری به ۵۸۰۰ تومان رسیده و مرغ در کشتارگاه ۸۰۰۰ تومان است.

وی افزود: قیمت مرغ درب واحدهای صنفی ۸۲۰۰ تومان است و خرده فروشی‌ها با قیمت ۸۸۰۰ تومان آن را به فروش می‌رسانند. قیمت مرغ در این چند روز بازهم با کاهش مواجه بوده است اما برخی اقلام مرتبط با آن که همراه با مرغ افزایش قیمت داشتند ثابت مانده‌اند.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در رابطه با قیمت اقلام دیگر مانند پای مرغ خاطرنشان کرد: قیمت اقلام مرتبط با مرغ پس از کاهش ۳هزار تومانی قیمت مرغ همچنان ثابت مانده است؛ پای مرغ هر بسته۳۵۰۰ تومان، جگر مرغ ۲۵۰۰ و سنگدان مرغ ۳۵۰۰ تومان است.

یوسف‌خانی با اشاره به این نکته که فروش این نوع محصولات افزایش نداشته است، تصریح کرد: از آنجایی که فروش مرغ با رکود مواجه شده است این محصول با قیمت پایین‌تری نسبت به قبل توزیع می‌شود اما اقلام دیگر قیمت ثابتی دارند و کاهش قیمت نداشته‌اند. از سوی دیگر این اقلام باب طبع همه نیستند و تغییری در روند فروش آنها به وجود نیامده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.