فرهاد نیکوخصال در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: تا به امروز حدود ۳۰ درصد بلیت‌های داربی برای هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس فروخته شده است و منتظر هستیم تا اگر ظرفیت تماشاگران به ۷۸هزار نفر رسید، بلیت فروشی الکترونیکی را به اتمام برسانیم. بنابراین این احتمال وجود دارد که بلیت فروشی الکترونیکی پس از تکمیل ظرفیت شب چهارشنبه بسته شود.

او گفت: اگر ظرفیت ورزشگاه آزادی پر شود از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهیم کرد که دیگر بلیت فروشی انجام نمی‌شود. بنابراین کسانی که دوست دارند بازی داربی را از نزدیک تماشا کنند بهتر است زودتر اقدام به تهیه بلیت کنند تا برای ورود به ورزشگاه دچار مشکل نشوند.

نیکوخصال در پاسخ به این پرسش که درهای ورزشگاه آزادی روز داربی چه ساعتی برای ورود هواداران باز خواهد شد؟ خاطرنشان کرد: اگر تعداد هواداران مراجعه کننده زیاد باشد و سبب ایجاد تجمع شود، در غربی و شرقی ورزشگاه آزادی از ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه برای حضور تماشاگران باز خواهد شد.

مدیر ورزشگاه آزادی هم‌چنین پیرامون این پرسش که آیا تمهیداتی از نظر اسکان برای هواداران شهرستانی انجام شده است یا خیر؟ اظهار کرد: چون بلیت فروشی امسال به صورت الکترونیکی است تمام کسانی که دوست دارند داربی را از ورزشگاه آزادی تماشا کنند باید بلیت خود را به صورت الکترونیکی تهیه کنند و یک یا دو ساعت قبل از شروع مسابقه به ورزشگاه آزادی بیایند. بنابراین کسانی که از قبل بلیت تهیه نکرده باشند امکان ورود به ورزشگاه را ندارند و از ورود آن‌ها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی اضافه کرد: ما وظیفه نداریم به هواداران شهرستانی اسکان بدهیم. باید این مساله فرهنگ‌سازی شود تا تمام هواداران از هر نقطه‌ای از کشور که می‌خواهند برای تماشای بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس به تهران بیایند، یک تا دو ساعت قبل از شروع بازی با داشتن بلیت وارد ورزشگاه شوند.

مدیر ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: با تمهیدات خوبی که با شورای امنیت و نیروی انتظامی صورت گرفته است، امسال شاهد بازی خوبی و بدون حواشی خواهیم بود و تصور نمی‌کنم مشکل خاصی را از طرف هواداران دو تیم شاهد باشیم. به اعتقاد من در بازی داربی همیشه تماشاگران همکاری خوبی را با مسوولان داشتند و مسابقه در کمال آرامش و بدون حاشیه برگزار شده است.

نیکوخصال در پایان تاکید کرد: در روز پنج‌شنبه تنها کسانی امکان حضور در ورزشگاه آزادی را دارند که از قبل بلیت تهیه کرده باشند و اگر کسی بدون داشتن بلیت به ورزشگاه مراجعه کند از ورودش جلوگیری به عمل خواهد آمد. ضمن این که درهای اصلی وررزشگاه تا پایان بازی باز است و مشکلی برای تردد برای کسانی که بلیت دارند، وجود ندارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.