حوالی ساعت ۹ شب گذشته بود که بازپرس کشیک قتل پایتخت طی تماس مأموران انتظامی در جریان قتل صاحب یک قهوه‌خانه در محله زمزم تهران قرار گرفت.

سریعا پس از اعلام این موضوع، کارآگاهان اداره آگاهی تهران بزرگ به همراهی کشیک قتل تهران در صحنه جنایت حضور یافتند و تحقیقات اولیه خود را کلید زدند.

براساس بررسی‌های اولیه مشخص شد صاحب قهوه خانه و برادرانش با اشرار محله فلاح درگیر شده و اشرار محله فلاح با کشیدن کلت کمری مقتول را کشته اند.

تحقیقات در مرحله بعدی مشخص کرد متهم اصلی پرونده مردی ۳۴ ساله با هویت مشخص است که چندی پیش نیز به اتهام حمل مواد مخدر از نوع شیشه بازداشت شده بود اما از زندان آزاد می شود و به شرارت های دنباله دار خود روی می آورد.

همچنین مشخص شد او با مقتول از مدت ها قبل درگیری داشته که به همین دلیل دوباره در فضای مجازی این درگیری و فحاشی ها را ادامه می دهد تا اینکه دیشب راس ساعت ۹ در محله زمزم که قهوه خانه مقتول همانجا قرار دارد قرار ملاقات برای حل مشکلات پیشین می گذارد.

پس از این متهم اصلی پرونده به همراه بچه محل های خود به قهوه خانه رفته و در آنجا با مقتول و برادرانش درگیر می شود.

براساس دیده های افراد حاضر در محل متهم اصلی که مسلح به سلاح کلت کمری بوده اسلحه خود را کشیده و صاحب قهوه خانه و برادرانش را مضروب می‌کند.

براساس این گزارش صاحب قهوه خانه در همان محل فوت می شود و دو برادرش که مضروب شده بودند برای مداوا به بیمارستان منتقل می شوند.

تحقیقات برای دستگیری متهمان پرونده به دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت در اختیار کارآگاهان جنایی اداره دهم آگاهی قرار گرفت و جسد برای تعیین علت اصلی فوت به پزشکی قانونی ارسال شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.