رامبد جوان پس از اتمام پخش برنامه «خندوانه»، متنی را در اینستاگرام منتشر کرده و با مخاطبانش سخن گفت، این متن به شرح زیر است:

«سلام به رفقاى عزیز.

١-مدتیه که بى‌خبریم از هم.

٢- امیدوارم سالم و آرام باشین.

٣-چند وقتِ گذشته عزیزانى رو از دست دادیم. روحشون شاد باشه.

٤-عجیبه که همچنان بعد از بارها و بارها گفتن و گفتن توسط هممون باز هم شاهد کثیف کردن خیابونا و کوچه‌ها توسط بعضى از مردم و برگزار کننده‌ها هستیم. عجیبه که اخلاق بد رو کنار نمى‌ذاریم که هیچ بهش اصرار هم مى‌کنیم. اسراف و اینکه این نذرها به دست مستمندان مى‌رسه یا نه هم بماند.

٥- به زودى قراره بعد از مدتها بازى کنم. در یک فیلم لذت‌بخش و باحال با یه فیلمنامه عالى و یه کارگردان عالى(بهروز افخمى) تمام سعیم رو مى‌کنم که سهم خودم رو درست و سنجیده انجام بدم.

٦-فیلم خانمى که منتشرش کردم، حرفهاى درست و به جا و دقیقى مى‌زد. اینکه این فشارها و تحریمها فقط به مردم فشار میاره و نه دولت و دولتمردان و وابسته‌هاى آنها. نکته مهمیه نه؟ یه عده هم که باز منظور رو متوجه نشدن یا نخواستن بشن و شروع کردن به  تخیلهاى خنده‌دار و عمو و پاساژ و رانت و .... (ایشالا یه روز تهوع مى‌گیرین از دروغ گفتن و مزخرف گفتن).

٧- رفقاى عزیزم بعضیهامون زیاد رکیک و زشت حرف مى‌زنیم. باور کنین این نشانه ضعف و ناتوانیه. به فکر ضعفهامون باشیم و برطرفشون کنیم. مریضى رو نباید به حال خودش رها کرد. جامعه خشن و ناتوان عاقبت خوبى براى زن و بچه و خانواده و خودمون نداره.

٨-اگه دو هفته گذشته کتاب باحالى خوندین به ما هم معرفى کنین.

٩- فیلم و سریال خوب هم همینطور لطفا.

١٠- نگار یه مقاله برام خوند از کمبود ویتامین دى و اینکه چقدر مهمه و چقدر ما کم داریمش. به داد خودمون برسیم. مخصوصا خانمها.

١١-عزیزتر و نازنین‌تر باشید.

١٢- مراقب قشنگیاتون باشید

١٣- به زودى قانون مورفى آماده مى‌شه و طبق قرارمون با تعدادى از شما فیلم رو در یک سینما کاملا خصوصى و بى سر و صدا تماشا مى‌کنیم که قبل از ارائه و اکران نظراتتون رو بشنوم.

١٤-ما خیلى باحالیم.

١٥-ارادت.

١٦- دوستتون دارم.

١٧- این عکس از کشور استونى، پارسال که براى فیلم نگار به جشنواره فیلم شب‌هاى سیاه تالین رفته بودیم گرفتم.»

پست اینستاگرامی رامبد جوان درباره اتفاقات اخیر جامعه

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.