سایپا و نفت مسجد سلیمان فردا (شنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. علی دایی، سرمربی سایپا در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: ان‌شاءالله ایزد منان عزاداری‌هایمان را قبول کند. ما فردا بازی سختی مقابل نفت داریم. این تیم، تیم قابل احترامی برای ما است. متاسفانه بعد از اینکه ویسی از نفت رفت، بازی‌ای از این تیم و تفکر مرزبان در این تیم ندیده‌ایم. مطمئنا باتوجه به نتایجی که آن‌ها و ما گرفته‌ایم، بازی سختی خواهد بود. ما سعی می‌کنیم که روند پیروزی‌هایمان را حفظ کنیم. تنها هدف ما این بود که تمرینات خوبی داشته باشیم و خودمان را برای این بازی مهم آماده کردیم.

او افزود: ما چند مصدوم داریم که به این بازی نمی‌رسند. همچنین بازی سختی در جام‌حذفی داشتیم که ۱۲۰ دقیقه طول کشید. باتوجه به تمریناتی که در این بازی داشتیم، خودمان را به خوبی برای بازی فردا آماده کردیم.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره توافق اخیرش با سرخ‌پوشان بر سر مطالباتش گفت: صحبت خاصی نداریم. ان‌شاءالله به توافقی که الان کردند عمل کنند و تا چند ماه دیگر تسویه حساب مالیاتی من را بدهند و پرسپولیس به کارش ادامه دهد.

سرمربی سایپا درباره حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: از اول هم می‌دانستیم ۲+۲ است و باید در پلی‌آف بازی کنیم. فکر می‌کنم تیم ما کمتر از تیم‌های دیگر نیست و مشکلی برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا نداریم. حتی در دور مقدماتی هم مشکل نداریم. شاید برخی از بازیکنانمان تجربه بین‌المللی نداشته باشند اما به نظرم مشکلی از این بابت نداریم.

علی دایی در پایان درباره اقداماتش در مناطق زلزله‌زده اظهار کرد: من به مردم پاسخگو هستم و از روز اول در اینستاگرام اطلاع رسانی کردم. ما در یکی از روستاهای کوهستانی مناطق زلزله‌زده که کمتر به آن رسیدگی شده، خانه‌سازی می‌کنیم و خیلی از شرکت‌ها هم به ما کمک می‌کنند. ان‌شاءالله تا شروع سرما خانه‌ها را تحویل مردم می‌دهیم. ما در این روستا از تکنولوژی ایتالیایی استفاده می‌کنیم که مقاومت کافی برای مقابله با زلزله دارد و فکر نمی‌کنم چنین سازه‌های مقاومی را در ایران داشته باشیم. ان‌شاءالله لطف مردم شامل حال ما می‌شود. مطمئن باشید تا ریال آخر پولی که جمع شده، خرج مردم زلزله زده می‌شود. ما سعی می‌کنیم خانه‌های دیگر که نیمه کاره مانده است را هم سامان‌دهی کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.