جواد نکونام سرمربی تیم بعد از برد ۵ بر صفر این تیم مقابل شاهین لردگان در جام حذفی اظهار داشت: قبل از اینکه از بازی امروز حرف بزنم، می خواهم به بازی قبل اشاره کنم. همه دیدار با پرسپولیس را دیدند. دوباره طبق معمول با اشتباهی که داور کرد باختیم. همه دوستان و طرفداران نساجی بعد از بازی گفتند ما خوب بازی کردیم و لیاقت مساوی را داشتیم.

وی افزود: مقابل پرسپولیسی که مدعی قهرمانی است، با ۱۰ نفر توانستیم گل بزنیم و موقعیت هایی روی دروازه این تیم خلق کنیم. ببیند این تیم الدحیل را سه بر یک برده است. این نشان می دهد تیم ما خوب بازی کرد و شایسته تساوی بود. متاسفانه ما با ناداوری بازی را واگذار کردیم. از ۶ بازی ۴ مسابقه را به خاطر اشتباهات داوری از دست دادیم. درست است، نباید به این موضوع فکر کنیم چون اتفاق افتاده ولی قبول کنید ما را از شرایط خودمان دور کرده است. بعد از بازی گفتند نمی دانیم نکونام برای پرسپولیسی ها خط و نشان کشیده است. من بچه تهران هستم و در همان تهران می توانم حقم را بگیرم. اینجا فوتبال است میدان جنگ نیست. این را کاملا دروغ و کذب نوشته اند. اصلا چنین چیزی نبوده که به تیم ما بی احترامی کرده باشند و بخواهیم دور برگشت جبران کنیم. اصلا از طرف ما چنین چیزهایی مطرح نمی شود. 

سرمربی نساجی تاکید کرد: ما بازی را به پرسپولیس باختیم. برانکو مربی قبل من بوده و استادم به حساب می آید. اصلا اینطور نبود که کسی برای کسی خط و نشان بکشد و این شیطنت بعضی‌ها بود که باعث ناراحتی مردم قائمشهر شدند. در آن بازی داور می توانست بازیکن پرسپولیس را خیلی راحت تر از علی شجاعی اخراج کند. بازیکن ما ۴ خطا کرد و اخراج شد و بازیکن آنها باید ۱۱ خطا اخراج نشد. 

نکونام در ادامه گفت: در بازی با شاهین لردگان تلاش کردیم از بازیکنانی استفاده کنیم که کمتر بازی کرده بودند. هدفمان این بود که بتوانند به هماهنگی با کل تیم برسند. نتیجه مسابقه برایمان اصلا مهم نبود. مهم این بود که بتوانیم به هماهنگی بیشتر برسیم. 

وی با اشاره به اتفاقات بازی های گذشته گفت: ما درباره آقای کرمانشاهی اشتباه کردیم. آقای اصفهانیان رئیس کمیته داوران هم اشتباه کرد که ایشان را داور بازی ما گذاشت. آقای کرمانشاهی در بازی تراکتور اخراج و پنالتی را برای نساجی نگرفت. بعد از دو هفته بعد هم داور ما شد. وقتی اشتباه او مستقیما روی نتیجه بازی اثرگذار بود، چطور دوباره بازی ما را سوت می زند؟ اینها طبیعی نیست. تیم ما حد و تحملی دارد. دیگر صدای همه در آمده است. همه ناراحت هستند. الان بعد از بازی با ایستادم و با هواداران صحبت کردم. همه ناراحت و معترض هستند. ما تلاش می کنیم آنها را آرام کنیم ولی بالاخره تماشاگر است و یک جا کاسه صبرش لبریز می شود. در بازی پرسپولیس داور چهارم روی اخراج شجاعی صد در صد مقصر بود. خودش را وسط انداخت. در بقیه صحنه ها داور بازی را کنترل کرد. در کارت زرد دادن به آبشک هم اشتباه کرد چون می خواست بازیکن پرسپولیس را ساکت کند. به نظرم بازیکن آنها باید خیلی زودتر اخراج می شد. داور چهارم حتی در یک صحنه به داور گفت مربی پرسپولیس باید اخراج شود که اصلا کرمانشاهی توجهی نکرد. باید در جریان بازی پرسپولیس ۱۰ نفره می شد. می خواستند قبل از بازی با الدحیل به این تیم روحیه بدهند. خوشحالیم که این تیم برنده شده است. خوشحالیم که به پرسپولیس کمک کردیم. تبریک بابت صعودشان ولی ما باید مقابل این تیم می باختیم تا با روحیه به دیدار الدحیل بروند. اینجا در قائم شهر یک نفر اضافه کنار زمین راه برود سریع او را می گیرند ولی در بازی پرسپولیس کلی آدم کنار زمین بود و نمی دانستم چرا؟!

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: من بازی امروز پرسپولیس را ندیدم. به آنها بابت صعود تبریک می گویم. به هر حال نماینده ایران هستند. خودمان را در این برد سهیم می دانیم چون به پرسپولیس کمک کردیم. دوست داشتیم این تیم برنده باشد. باشگاه پرسپولیس باید ممنون دار باشگاه نساجی باشد. چون ما رفتار جوانمردانه داشتیم بعد آنوقت بعد از بازی می گویند علیه نساجی به کمیته اخلاق شکایت می کنیم. یک سری آدم رده بیستم و سی ام این باشگاه بعد از بازی چنین حرفی زدند. در حالی که آقای قنبرپور و برانکو از ما تشکر کردند ولی این آدم های رده بیتسمی الکی این حرف ها را زدند. ما به پرسپولیس کمک کردیم. اگر پرسپولیس دو روز جلوتر با ما بازی می کرد، توانش کمتر می شد و توان امروز را نداشت. خوشحالیم که به صعود این تیم کمک کردیم. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.