آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار برگشت مقابل الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۶:۴۵ امروز (یکشنبه) در زمین شماره یک آزادی برگزار شد. 

* بازیکنان زیر نظر مارکو بدن‌های خود را گرم کردند، سپس زیر نظر برانکو در نیمی از زمین به کارهای تاکتیکی مشغول شدند. بعد از آن بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و دستورات تاکتیکی برانکو را در عرض زمین پیاده کردند.

* حسین ماهینی، سیدجلال حسینی و بشار رسن؛ سه بازیکن مصدوم پرسپولیس پس از رفع مصدومیت در تمرینات گروهی شرکت کردند و سرخپوشان را در دیدار فردا همراهی خواهند کردند. 

* محسن خلیلی و اسماعیل هلالی دو پیشکسوت و بازیکن سابق پرسپولیس در آخرین تمرین سرخپوشان پیش از دیدار مقابل الدحیل حضور پیدا کردند. 

* پاول مدیر برگزاری مسابقات AFC در ورزشگاه حضور داشت و از ورزشگاه نیز بازدید کرد. 

* داوران ازبکستانی دیدار فردای پرسپولیس و الدحیل در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و همراه پرسپولیسی‌ها در زمین بدن‌های خود را گرم کردند و به صورت نرم دور زمین چمن ورزشگاه دویدند.  

* پس از گذشت ۳۰ دقیقه از زمان آغاز تمرین پرسپولیس ناظر AFC  از خبرنگاران و عکاسان درخواست کرد، محل تمرین را ترک کنند. 

* تمرین تیم فوتبال الدحیل قطر هم پس از تمرین پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. 

به گزارش تسنیم، دیدار دو تیم پرسپولیس و الدحیل قطر در چارچوب دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.