برانکو بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل نساجی در نشست خبری گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم تشکر می‌کنم از هواداران‌مان یک بار دیگر نشان دادیم که باید روی خودمان حساب کنیم می‌دانستیم چه بازی سختی در انتظارمان است.

* شکست نساجی قبل از رویارویی با الدحیل مهم‌ترین مسئله بود

وی ادامه داد: نساجی تیم بسیار خوبی است همانطور که در نشست خبری گفتم این را شاهد بودیم و قبل از بازی با الدحیل مهم ترین مساله برد در بازی امروز بود.

* باید با 5 گل اختلاف می‌بردیم اما 2 بر یک برنده شدیم

برانکو ادامه داد: می‌دانستیم که رسن را در اختیار نداریم و بیرانوند را هم نداشتیم و شانس‌های زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم و مسابقه‌ای که باید با ۴-۵ گل اختلاف پیروز می‌شدیم ۲ بر یک بردیم. به هر حال این برد را به بازیکنانم تبریک می‌گویم. وضعیت بازیکنان را هم باید بسنجیم. 

* من و پرسپولیس مزاحم خیلی‌ها هستیم

سرمربی پرسپولیس در مورد واژه جاسوس که از طرف نساجی به کار برده شده بود و اینکه باشگاه پرسپولیس واکنشی به آن نداشت گفت: خوب در مورد این مسئله وظیفه ما نیست تیم‌ها هم رفتار ورزشی و هم غیر ورزشی دارند. واضح بگویم من و پرسپولیس برای خیلی‌ها مزاحم هستیم. همه دوست دارند پرسپولیس را ببرند. هم به روش جوانمردانه هم به روش‌های دیگر. این حق آنها است که بجنگند اما وقایع اینچنینی داستانش فرق می‌کند. صحبت‌هایی که قبل از بازی می‌شود مهم نیست آنچه در پرسپولیس مهم است تلاش و اینکه بازی جوانمردانه کنیم و به حریف هم احترام بگذاریم.

* وضعیت رسن خیلی جالب نیست

وی در مورد وضعیت بشار رسن اظهار داشت: متأسفانه او در بازی تیم ملی عراق با کویت در دقیقه ۳۵ به خاطر مصدومیت تعویض شد و وضعیتش خوب نیست البته تا دوشنبه وقت زیادی داریم.  من با سرمربی عراق حرف زدم او گفت که بشار خیلی خوب بازی کرده و اکنون دو بار در روز برای درمان می‌رود اما وضعیت خیلی جالب نیست.

* ماهینی از ناحیه پا احساس ناراحتی می‌کرد

برانکو در مورد تغییراتی که در خط دفاعی تیمش در پایان بازی به وجود آورد، گفت: حسین ماهینی از ناحیه پا احساس ناراحتی می‌کرد و از طرفی یکی از مهم‌ترین مسابقات ما روز دوشنبه مقابل الدحیل است که این مسئله برایمان اهمیت زیادی دارد.

*آیا پنالتی علیه پرسپولیس درست بود؟

وی در مورد اعتراض جواد نکونام به داور و اینکه او گفت داور اعلام کرده برانکو را اخراج کند ولی چنین اتفاقی نیفتاد، خاطرنشان کرد: شما در مورد داوری چه فکری می‌کنید آیا پنالتی درست بود یا نه؟

*

همان خبرنگار به برانکو اعلام کرد برای بیان این مسئله باید بار دیگر فیلم بازی را ببیند که سرمربی پرسپولیس در ادامه حرف‌های خود عنوان کرد: من هم باید دوباره بازی را ببینم اما من مربی هستم و هر روز در تمرین داوری می‌کنم. در حین داوری‌ام هر زمانی که دلم بخواهد خوب داوری می‌کنم و موقعی که دل می‌خواهد بد داوری می‌کنم. برای این چنین اقدامی می‌کنم که می‌خواهم بازیکنانم را برای این وضعیت آماده کنم. مربیان داوری را خوب بلد هستند و به سادگی نمی‌توانند ما را فریب دهند. یک پنالتی به سود ما در دقیقه ۳ باید اعلام می‌شد و هندی که اتفاق افتاد خیلی واضح بود. ظاهراً این صحنه برای پرسپولیس خیلی ضعیف بوده است شاید اگر مچ بازیکن ما می‌شکست داور اعلام پنالتی می‌کرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه او به نظر می‌رسد بابت از دست دادن موقعیت‌های تیمش نگران است و اینکه می‌گوید برخی با او و پرسپولیس مشکل دارند و آیا می‌تواند در این مورد واضح‌تر صحبت کند، بیان داشت: در یک برهه از زمان پیش می‌آید که توپ‌های شما به گل تبدیل نمی‌شود با همین وجود علی علیپور ۳ گل به ثمر رسانده و چندین و چند گل را نزده است که این یک مسئله دیگر است. بهتر است علیپور موقعیت گل را هدر بدهد تا اینکه موقعیت ایجاد نکند. در فوتبال موقعیت ایجاد می‌شود و ما در تمرینات مدام روی این مسئله در ضربات آخر کار می‌کنیم. موقعیت به وجود می‌آید و امروز ۷-۸ فرصت خوب داشتیم همه در تلاش هستند و می‌خواهند به تیم کمک کنند و می‌خواهند برای قهرمانی خود را آماده کنند و تلاش می‌کنند هر کسی مقابل تیم قهرمان بازی می‌کند می‌خواهد برنده شود  این یک مسئله عادی است اما به روش ورزشی بازی کنند نه اینکه به کمک کی و از کجا این اتفاق بیفتد. به همین خاطر من ناراحت بودم ما از هیچکس کمک نمی‌خواهیم و اصلاً دلمان نمی‌خواهد این اتفاق بیفتد در تمام ۲-۳ سال اخیر به هر نتیجه‌ای رسیدیم زحمت خودمان بوده است و شما شاهد بودید دیگر نمی‌خواهم مسئلی که در سه سال اخیر رخ داده است را آنالیز کنم.

وی در مورد غیبت بشار رسن و اینکه این اتفاق بخشی از هواداران را خوشحال می‌کند چرا که آنها دوست دارند پرسپولیس با سیستم ۴-۴- ۲ لوزی به میدان برود، گفت: نحوه و سیستم بازی بستگی به کیفیت و آمادگی بازیکنان دارد و این مسئله در این رابطه تعیین‌کننده است. وقتی ما لوزی بازی می‌کردیم یک عده‌ می‌گفتند چرا خطی بازی نمی‌کنید، وقتی ۴-۴-۲ خطی بازی می‌کردیم یک عده می‌گفتند چرا لوزی بازی نمی‌کنید، شرایط به این شکل است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.