خداداد عزیزی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مشکلات مالی سیاه جامگان اظهار داشت: باید بگویم بدهی های سیاه جامگان این قدر زیاد است که ما هر چه فکر می کنیم نمی توانیم از پس آن بر بیایم.  بدهی های خارجی باشگاه ۳ میلیارد تومان و بدهی های داخلی نزدیک به ۲ میلیارد است که چیزی در مجموع حدود ۵ میلیارد تومان بدهی داریم با این شرایط سخت نمی توانیم ادامه دهیم. پس از صحبت های من یک حامی مالی پیدا کرده ام که حاضر شده یک میلیارد و پانصد هزار از بدهی های ما را تقبل کند اما این فقط یک نکته از بدهی های ما را تسویه می کند. در کنار آن قرارداد بازیکنان و هزینه جاری هم هست و با این شرایط ادامه دادن واقعا دشوار است. تازه تاکنون هم به دلیل بدهی ها از ما سر بازیکنان خارجی چند امتیاز کسر شده است که قبلا در این تیم حضور داشتند و با آنها تسویه حساب نشده بود.

او در مورد اینکه باشگاه سیاه جامگان آیا می تواند از پول حضور خانزاده در جام جهانی مشکلات مالی اش را برطرف کند یا خیر، بیان کرد: باید عنوان کنم با احتساب این مبلغ می توانیم ۱۰۰ یا ۱۷۰ هزار دلار از این محل درآمد داشته باشیم هر چند خود خانزاده هم از این باشگاه طلبکار است و با این شرایط بعید است این پول گره گشای مشکلات مالی ما باشد.

عزیزی ادامه داد:  یک کمیته انتقالی تشکیل شد که من، هاشم حسینی ، آرمین رهبر ۲ نفر دیگر هم از اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال خراسان بودند که وقتی آن ۲ نفر مشاهده کردند چه خبر است، تصمیم گرفتند از ادامه همکاری صرف نظر کنند. خود من چون مشاهده کردم تیم شهرم است تصمیم گرفتم ، تا آخر پای کار بمانم. هر چند آرمین سرپرست تیم چند روز پیش استعفا داد و حسینی هم شب گذشته وقتی دید حامی مالی وجود ندارد که کمک مان کند، او هم کناره گیری کرد.

پیشکسوت فوتبال مشهد افزود: من هم همین جا از طریق سایت شما اعلام می کنم که تقریبا غیرممکن است. هر هفته که ما می خواهیم بازی کنیم، مسئولان لیگ یک زنگ می زنند و می گویند چه زمانی بدهی هایتان را پرداخت می کنید؟ به هر حال باید بدهیم حتی اگر تخفیف هم به ما بدهند باید بدهی ها را تا ریال آخر پرداخت کنیم. به همین دلیل هر طوری فکر می کنم نمی توانم با این وضعیت ادامه دهم. اکنون خود عباسی مالک باشگاه تصمیم گیرنده است که چه کند آیا باشگاه را منحل کند یا خیر!؟

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.