علی کاملی در خصوص تاریخ افتتاح بخش مسافری فرودگاه بین‌المللی پیام، اظهار کرد: این فرودگاه از حیث عملیاتی، امنیتی، فنی و زیرساختی برای پروازهای مسافری آماده است، این مهم به اطلاع مقامات ارشد کشوری نیز رسیده و انشالله به‌زودی مراسم افتتاحیه با حضور جمعی از این مقامات برگزار خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: مطابق با مطالعات انجام‌شده بیشترین مقاصد پروازی موردنظر برای فرودگاه بین‌المللی پیام؛ فرودگاه شهرهای مشهد، بندرعباس، کیش، اهواز، شیراز و تبریز است.

 

مدیرکل عملیات فرودگاهی و خدمات زمینی فرودگاه بین‌المللی پیام گفت: مسیرهای پیشنهادی شهرهایی مانند زاهدان، چابهار، آبادان، قشم و یا ارومیه هم به‌عنوان دیگر مقاصد پروازی فرودگاه بین‌المللی پیام مطرح هستند که روی این برنامه‌ها کار خواهد شد.

کاملی بیان کرد: برای انجام پروازهای بین‌المللی نیز شهرهای نجف اشرف و بغداد در برنامه قرار دارد و پیشنهادهای دیگری مانند انجام پرواز به فرودگاه کشورهای ترکیه، ارمنستان، امارات متحده عربی، قطر، کویت، گرجستان و چند کشور دیگر نیز در حال بررسی است.

وی اظهار امیدواری کرد که با افزایش سفرها، پروازها در تمام ایام هفته توزیع شود و ادامه داد: بدیهی است به منظور رفاه حال مردم البرز و استان‌های هم‌جوار، بسته به مواردی همچون تقاضای سفر، روزها و مسیرهای پروازی، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت اخذ بهترین تصمیمات عملیاتی می‌شود.

مدیرکل عملیات فرودگاهی و خدمات زمینی فرودگاه بین‌المللی پیام با اشاره به فروش اینترنتی بلیط های پروازی فرودگاه بین‌المللی پیام، توضیح داد: در حال حاضر با مراجعه به سایت‌های فروش بلیط مشاهده می‌شود که قیمت بلیط های ارائه‌شده در مسیر کرج - مشهد نسبت به تهران - مشهد در سطح پایین‌تری قرار دارد و امید است با حمایت مردم شریف استان البرز و استان‌های هم‌جوار بتوانیم با افزایش پروازها و ارائه خدمات مناسب به ایرلاین ها این تناسب قیمت را برای همیشه حفظ کنیم.

مقرر است جمعه بیست و سوم شهریورماه نخستین پرواز از مشهد مقدس به سمت کرج و بالعکس از طریق فرودگاه بین‌المللی پیام انجام می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.