سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی؛ با اشاره به جریان نواصولگرایی گفت: ما جریان اصولگرایی را این گونه می‌بینیم که هر کدام از شخصیت‌ها و یا مجموعه‌های اصولگرایی یک ظرفیت هستند و هر یک از آنها اگر بتوانند این ظرفیت را توسعه دهند با آن موافقیم؛ نواصولگرایی هم که آقای قالیباف مطرح کرده است در همین راستا حرکت ارزنده‌ای است.

وی با بیان اینکه ما تعارض بین طیف‌های اصولگرایی را نخواهیم پذیرفت، افزود: رویکرد ما همگرایی و هم افزایی است، بنابراین اگر کسی در مجموعه اصولگرایی یک حرف و ایده‌ جدید را مطرح کند این حرف را به عنوان ظرفیت جدید می‌دانیم؛ در مجموعه اصولگرایی همه افراد به اصول و مشترکات اصلی معتقد هستند و عمده تفاوت‌ها در شیوه‌های حضور ایجاد گفتمان یا جذب نیرو است.

میرتاج الدینی در پاسخ به این سوال که جمنا چه زمانی وارد موضوعات انتخاباتی می‌شود گفت: هنوز ما وارد فضای انتخاباتی نشدیم و معلوم نیست چه زمانی جریان اصولگرایی به‌طور جدی به انتخابات بپردازد؛ اصولگرایی بعد از انتخابات ریاست جمهوری یک سازمان‌دهی داخلی از جمله فعال کردن بخش اقشار داشت.

تلاش جمنا انتخاب یک لیست واحد است

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: زمان دقیق جلسه مجمع عمومی اصولگرایان هنوز معلوم نیست، اما تلاش می کنیم در اوایل نیمه دوم سال جاری این مجمع را برگزار کنیم؛ امسال مجمع عمومی قطعا قوی‌تر از دوره قبل برگزار می‌شود؛ البته دوره فترت هم فرصت مناسبی بود برای اینکه جمنا سازمان‌دهی خود را تقویت کند.

وی در مورد برنامه‌های انتخاباتی اصولگرایان گفت: برنامه‌های انتخاباتی اصولگرایان در دو مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری اجرا می‌شود؛ تلاش می‌کنیم که برای انتخابات مجلس یک لیست واحد معرفی کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.