ژاله فرامرزیان روز سه شنبه در مراسم بهره برداری از یک باشگاه بدنسازی در قشم افزود: برای پرداخت این تسهیلات با بانک قرض الحسنه رسالت و صندوق کارآفرینی امید تفاهم نامه همکاری منعقد شده است.

وی، به تنفس ۶ ماه تا یک ساله این تسهیلات اشاره و ادامه داد: ۱۵ درصد اعتبارات در تمام حوزه های ورزش و جوانان به بانوان اختصاص دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزرات ورزش و جوانان اظهار داشت: با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تفاهم نامه ای برای احداث ۲۵۰ چمن مصنوعی برای روستاها منعقد شده است.

فرامرزیان یاد آور شد: در همین زمینه ۱۷ چمن مصنوعی به استان هرمزگان تخصیص یافته که ۵۰ درصد هزینه های آن توسط وزارت ورزش و جوانان و ۵۰ درصد نیز توسط بنیاد مستضعفان تامین می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان قشم نیز در این مراسم گفت: باشگاه بدنسازی با سرمایه گذاری بخش خصوصی به ارزش پنج میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید. 

فریدون نایبی افزود: این مجموعه ۲ سالن جداگانه برای بانوان و آقایان دارد و با بهره برداری از آن برای ۱۲ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد شده است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود یکهزار و ۶۲۸ کیلومتر مربع وسعت و ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان قرار دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.