بحث بازگشت احسان حاج‌صفی به فوتبال ایران و رقابت سپاهان و تراکتورسازی بر سر جذب این بازیکن در روزهای اخیر پر بحث‌ترین خبر فوتبال ما بوده است و هواداران هر دو تیم به شکل‌های مختلفی به بازتاب زوایای مختلف این موضوع پرداخته‌اند.

اگرچه باشگاه سپاهان چندی پیش مدعی شده بود حاج‌صفی در ایران فقط برای سپاهان بازی می‌کند ولی اخبار منتشر شده حاکی از توافق او با تراکتورسازی دارد.

در همین راستا صبح امروز حاج‌صفی تصویری در استوری خودش منتشر کرد که با لباس تراکتورسازی بود و این تصویر حکایت از توافق او با سرخ‌های تبریزی داشت. این موضوع سر و صدای زیادی بپا کرد تا اینکه چند دقیقه بعد توسط خود این بازیکن از صفحه‌اش حذف شد.

در این میان برخی رسانه‌های استانی اصفهان و صفحات هوادارای و خبری مربوط به باشگاه سپاهان با انتشار تصویری، مدعی شدند حاج‌صفی هرگز عکسش با پیراهن تراکتورسازی را منتشر نکرده و خبر منتشر شده جعلی است. طبق این ادعا تصویر اصلی مربوط به تبریک تولد مهدی کریمیان بوده است.

photo_۲۰۱۸-۰۹-۰۱_۱۱-۲۳-۱۰

 این ادعای عجیب در حالی مطرح شد که تمام رسانه‌های خبری معتبر تصویر استوری حاج‌صفی را منتشر کرده بودند و جعلی بودن آن خیلی بعید و دور از ذهن به نظر می‌رسید.

نکته حائز اهمیت در این میان حذف تصویر مذکور از صفحه این بازیکن است و اگر به اینستاگرام حاج صفی مراجعه کنید هیچکدام از این دو تصویر وجود ندارد که نشان می‌دهد توسط خود بازیکن حذف شده است.

اگر واقعاً حاج صفی در استوری خود تولد مهدی کریمیان را تبریک گفته چرا باید بعد از چند ساعت آن را حذف کند؟ در حالیکه حذف تصویر جنجالی با پیراهن تراکتور توجیه منطقی دارد.

نکته دیگر تاریخ تولد کریمیان است که 6 شهیور بوده و در حال حاضر که 10 شهریور ماه است 4 روز از تولد این بازیکن گذشته و تبریک تولد یک دوست 4 روز دیرتر از موعد اقدامی عجیب و دور از ذهن است.

بنابر این به نظر می‌رسد ادعای مطرح شده نه منطقی باشد و نه صحت داشته باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.