عزت الله ضرغامی رییس اسبق سازمان صدا و سیما، با اشاره به مسئله فساد اقتصادی اظهار داشت: من برخلاف آقای دکتر احمد توکلی، به فساد سیستماتیک اقتصادی که در آن همه مدیران و بخش ها دچار فساد باشند، معتقد نیستم.

وی افزود: معتقدم بسیاری از مدیران کشور، در کمال صداقت مشغول خدمت هستند و دچار هیچ فسادی هم نیستند و اگر حقوق سر ماهشان نیاید، نمی‌توانند زندگی خود را اداره کنند. از آن طرف، افرادی هم هستند که با پرونده های بسیار بزرگ دارند خون ملت را می‌مکند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: من تعجب می‌کنم با وجود این همه قانون و آیین‌نامه، هیچ برخوردی نشده بود تا آخر سر مجبور شدند نامه ای بلندبالا به رهبری بفرستند و درباره جزییات از ایشان اجازه بگیرند.

ضرغامی گفت: من مانده ام که با وجود این همه تجربه، قانون و آیین‌نامه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی، چرا باید در دقیقه نود فرمان رهبری را بگیریم و تا ایشان فرمان ندهند، نمی‌توانند با فساد برخورد کنند.

وی ادامه داد: امیدوارم خداوند به دستگاه قضایی آنقدر قوت و تدبیر بدهد تا با این هزینه سنگینی که از رهبری گرفتند تا این کار را انجام دهند، مردم به زودی شاهد برخورد شایسته با دشمنان نظام اسلامی باشند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.