به گزارش فلسطین الیوم، یحیی سنوار، دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در نوار غزه تاکید کرد که دست‌یابی به توافق آرام‌سازی اوضاع بین گروه‌های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی در غزه زیاد به طول نخواهد انجامید.

بر اساس این گزارش، یحیی سنوار در دیدار با شماری از نویسندگان و تحلیلگران فلسطینی در شهر غزه تصریح کرد که ظرف مدت دو هفته آینده تفاهماتی پیرامون آرام‌سازی اوضاع در غزه حاصل خواهد شد و اوضاع این باریکه تا اواسط ماه اکتبر آینده به طور بی‌سابقه‌ای بهبود خواهد یافت.

سنوار اظهار داشت که محاصره نوار غزه نهایتا ظرف مدت ۲ ماه دیگر شکسته خواهد شد و حماس هرگز به کسی اجازه نمی‌دهد ساکنان غزه را به گرسنگی کشانده و تحت فشار قرار دهد.

یحیی سنوار ضمن تمجید از ثبات و پایداری ملت فلسطین و حمایت همه‌جانبه از مقاومت، تاکید کرد که این حمایت‌ها موجب شد تا گروه‌های مقاومت با اصرار و تلاش بیشتری به دنبال شکستن محاصره و تامین یک زندگی شرافتمندانه برای مردم غزه باشند.

سنوار تصریح کرد که ما همراه با دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین تصمیم به آزادی غزه در مقابل آرام‌سازی اوضاع گرفتیم و مقاومت چنان قدرتی دارد که معادلات دشمن را بر هم زده و آینده مسئولان و سران این رژیم را به نابودی بکشاند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.