سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: در حال حاضر بر اساس گزارش‌های همکارانمان از سراسر کشور و تصاویر دوربین‌های نظارتی پلیس، شاهد ترافیک در برخی محورهای شمالی کشور هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: بر اساس این گزارش‌ها ترافیک در مسیر جنوب به شمال کرج چالوس از ابتدای این مسیر تا کیلومتر ۴ و تا محدوده آدران، سنگین گزارش شده و ترافیک عبوری در طول این محور به صورت نیمه سنگین در جریان است.

وی اضافه کرد: در محور هراز نیز ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال این محور در محدوده آب اسک تا گزنک به صورت سنگین بوده و در طول مسیر نیز ترافیک عبوری به صورت نیمه سنگین گزارش شده است.

رحمانی با بیان اینکه ترافیک خودروها در محور جنوب به شمال قزوین رشت در محدوده منجیل و رودبار نیمه سنگین است گفت: علاوه بر این موارد در محور تهران قم نیز ترافیک عبوری به صورت پرحجم گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: همچنین در محور قزوین کرج در محدوده مهرویلا تا پل فردیس و در ادامه در محور کرج تهران از پل فردیس تا گرم دره، شاهد ترافیک سنگین خودروها هستیم.

وی در ادامه با توجه به تعطیلات پیش‌ِرو و افزایش ترافیک در جاده‌های کشور به رانندگان توصیه کرد که حتماً پیش از آغاز سفر و ورود به جاده‌ها و محورهای مواصلاتی خارج از شهرها، حتماً با شماره ۱۲۰ تماس گرفته و از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی مطلع شوند.

رحمانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در چند روز آینده و هفته‌های پایانی تابستانی، احتمال افزایش ترددهای جاده‌ای و اوج‌گیری سفرهای تابستانی وجود دارد، پلیس تمهیدات ترافیکی لازم را در نظر گرفته ولی علی‌رغم تمام این تمهیدات لازم است تا مسافران نیز با برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت زمان سفر، در بهترین شرایط ترافیکی عازم سفر شوند.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ساعت ۱۲ امروز تردد در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس از مرزن‌آباد به سمت میدان امیرکبیر کرج ممنوع خواهد شد و از عصر امروز تردد در این مسیر به صورت یکطرفه انجام می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.