غلامعلی سفید در گفت‌وگو با ایسنا در مورد مطالبی که در فضای مجازی مبنی بر عدم کاندیداتوری وی در انتخابات سال دوم هیئت رئیسه شورای شهر یزد منتشر شده است، گفت: من در اولین جلسه نشست خبری پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یزد خطاب به خبرنگاران عرض کردم که انتخابات هیئت رئیسه یک ساله است و اعضا می‌توانند در صورت عدم رضایت از عملکرد اینجانب برای سال دوم به فرد دیگری رآی بدهند.

وی با بیان این‌که یک سال از فعالیت اعضای شورای شهر یزد گذشته است، اظهار کرد: امروز چهارشنبه هشتم شهریور ۹۷ انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر برای سال دوم این دوره شورا برگزار می‌شود.

سفید، ریاست شورا را نمودی از هویت شورای اسلامی شهر یزد دانست و افزود: رییس شورای اسلامی شهر حق ندارد خودش مستقل تصمیم گیری کند و فقط باید نظرات دیگر اعضای شورای شهر را پیگیری کند.

به گزارش ایسنا، همزمان با اتمام فعالیت یک ساله اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یزد، در ۹۳ جلسه شورای یزد انتخابات هیئت رئیسه برگزار و اعضای جدید معرفی شدند.

 امروز چهارشنبه هشتم شهریور در جلسه علنی شورای اسلامی که با حضور تمام اعضای شورا برگزار شد، انتخابات هیئت رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یزد برای سال دوم برگزار و در این انتخابات، «غلامعلی سفید» با کسب ۱۱ رأی موافق برای دومین بار به عنوان رییس هیئت رئیسه شورای شهر یزد انتخاب شد.

"مرتضی شایق" هم با کسب ۱۰ رأی موافق به عنوان نایب رییس، پاکنژاد با هشت رأی موافق به عنوان منشی اول، دکتر«مهدی کاشفی زاده» با اخذ هشت رأی به عنوان منشی دوم و «محسن عباسی هرفته» با کسب ۱۰ رأی موافق برای دومین سال متوالی به عنوان سخنگوی شورای شهر یزد منصوب شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.