ماموران کلانتری ۱۳۶ فرجام موفق شدند یکی از دلالان و فروشندگان غیرقانونی اسلحه در شرق تهران را به همراه چند قبضه سلاح غیرمجاز و بیش از یک هزار فشنگ جنگی و ساچمه‌ای دستگیر کنند.

بر اساس این گزارش، به دنبال گزارشاتی از فعالیت فردی حدودا ۳۰ ساله در شرق تهران و خرید و فروش غیرقانونی سلاح‌های شکاری، بررسی صحت و سقم این خبر در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳۶ فرجام قرار گرفت و پس از تایید اخبار واصله با هماهنگی مقام قضایی، دستور قضایی برای دستگیری و بازداشت وی صادر شد.

ماموران پلیس پس از تعقیب و مراقبت متهم مذکور نهایتاً وی را دستگیر و در بازرسی از منزلش ۳ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه بیش از ۱۶۰۰ فشنگ کشف کردند و این در حالی بود که از میان فشنگ‌های مکشوفه ۹۰۰ فشنگ، فشنگ جنگی بوده و مابقی ساچمه‌ای.

همچنین به دنبال دستگیری این متهم ۳۴ ساله که سوابقی از جمله سرقت داشته، یک کله قوچ که در شمار شکارهای غیرمجاز بوده کشف می‌شود که ۷۰ میلیون تومان ارزش دارد.

بر اساس این گزارش، این فرد سلاح‌های مذکور را از داخل کشور تهیه کرده و با سوء استفاده از جوازی که به نام برادر فوت کرده‌اش صادر شده بود، اقدام به فروش این سلاح‌ها می‌کرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.