اقبال عباسی ظهر امروز در آیین افتتاحیه وکلنگ‌زنی پروژه‌های هفته دولت در شهرکرد، گفت: در هفته دولت، تقدیر و تشکر از خدمات دولت به سوال از دولت تبدیل شد و این به دلیل آزادی در کشور است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه آزادی در ایران آنقدر زیاد است که هر کس هر کاری می‌خواهد می‌کند، افزود: نمایندگان مجلس هر کاری می‌خواهند می‌کنند برای مثال نماینده شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان به جای اینکه امروز در مجلس باشد در این جلسه حضور دارد.

وی ادامه داد: دیگر نمایندگان نیز به جای اینکه در استان‌های خود باشند و هفته دولت را گرامی بدارند در مجلس از دولت سوال می‌پرسند.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امسال وضعیت اعتبارات شهرستان شهرکرد نسبت به سال ۹۶ بهتر است، عنوان کرد: سال گذشته اعتبارت مصوب استانی این شهرستان ۷۸ میلیارد تومان بود که تنها ۴۰ میلیارد تومان آن ابلاغ شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه امسال ۶۳ میلیارد تومان مصوب اعتبارات شهرستان شهرکرد است، خاطرنشان کرد: از این رقم ۵۶ میلیارد تومان آن ابلاغ شده و ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن تخصیص داده شده است.

وی اضافه کرد: ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، ۱۰ سال ابتدایی جز سال‌های توسعه عمران و آبادی به حساب نمی‌آیند چراکه همه درصدد اصلاح خرابی‌های جنگ بودند، علی‌رغم مشکلات فراوانی همچون تحریم، ترور و... که بر سر راه دولت‌ها قرار داشت اما زیرساخت‌های خوبی در کشور ایجاد شد.

عباسی تصریح کرد: از دهه‌‎فجر سال ۹۲ تا ۹۶ در چهارمحال و بختیاری ۲ هزار و ۹ پروژه دولتی با اعتبار ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اجرایی شده، همچنین در بخش خصوصی نیز ۳۱۷ پروژه با اعتبار ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف انجام شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری به احداث ۳ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرستان کیار، ۸ هزار و ۱۰۰ واحد در شهرستان لردگان، یک هزار و ۳۰۰ واحد در شهرستان بن و... که از محل تسهیلات ویژه طرح بهسازی بنیاد مسکن صورت گرفت اشاره و تصریح کرد: در هفته دولت امسال ۲۴۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۸ میلیارد تومان در استان افتتاح شد.

وی عنوان کرد: این سوال مطرح می‌شود با این همه خدماتی که دولت‌ها در سال‌های اخیر با شرایط سختی که با آن روبرو بودند به مردم ارائه می‌دهند اما چرا مردم آنطور که باید راضی نیستند؟ آیا مدیران و مسؤولان به خوبی کار نمی‌کنند؟ توقع مردم بالاست؟ روند امور اشتباه است؟ و... دلیل همه این موارد به سیاست‌ها، عملکردها، منابع کشور، توقعات و انتظارات از دولت‌ها و... باز‌می‌گردد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.