شامگاه دوشنبه فرد یا افرادی در بلوار امام خمینی (ره) آمل از داخل خودرو به سوی یک نفر تیراندازی کردند که بر اثر آن یک جوان کشته و دو نفر زخمی شدند.

بلوار امام خمینی که به نام خیابان هراز هم شناخته می شود، لوکس ترین خیابان شهر آمل است که در اصطلاح عامه به آن بالاشهر می گویند.

بخشی از مراکز تجاری شهر آمل نیز در این منطقه واقع است و در عین حال پرتراکم ترین و پرترددترین خیابان این شهر هم محسوب می شود.

این بلوار همچنین در مسیر اصلی جاده هراز واقع است و کسانی که از مناطق غربی و مرکزی مازندران قصد ورود به جاده هراز را داشته باشند باید از این مسیر گذر کنند.

دادستان عمومی و انقلاب آمل روز سه شنبه به ایرنا گفت که عاملان تیراندازی شب گذشته شناسایی شدند و تحت تعقیب پلیس قرار دارند.

علی طالبی افزود که ضارب یا ضاربان با سلاح جنگی به پا و کمر فرد کشته شده شلیک کردند و بلافاصله با خودروی سواری متواری شدند.

وی سن جوان کشته شده را ۲۴ سال اعلام کرد.

دادستان آمل در باره زخمی شدن دو نفر دیگر هم توضیح داد: دو تن از دوستان مقتول پس از این حادثه در تعقیب و گریز قاتل به راه افتادند و در چند کوچه بعد از محل وقوع حادثه مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

طالبی اضافه کرد: این دو نفر در ناحیه پا مورد اصابت قرار گرفتند و بشدت مصدوم شدند که در بیمارستان بستری هستند.

دادستان عمومی و انقلاب آمل تاکید کرد که حادثه رخ داده یک درگیری شخصی بوده و جنبه امنیتی نداشته و عاملان آن هم بزودی دستگیر می شوند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.