مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در باغ ایرانی “ماهان” واقع در بازار بزرگ ایران و با حضور دکتر علی اصغر مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، مهندس محمد محب خدایی معاون این سازمان و جمعی کثیری از علاقمندان حوزه گردشگری برگزار شد.

2

در آیین افتتاحیه این نمایشگاه محمد محب خدایی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی گفت: امروزه به این باور رسیده ایم که با کمترین هزینه و مدیریت نوین می توان شهرها را بر اساس شهر گردشگری شکل داد. این تبلور را در برنامه هایمان داریم و می خواهیم به اهداف موردنظرمان برسیم. یکی از بارزترین مراکز که نیازهای یک شهر گردشگر را در خود دارد همین مرکز تجاری و فرهنگی است، بنابراین صرفا شهر گردشگر محدود به یک شهر نیست بلکه شهر گردشگر مقصدی است که میزبان خود را برای پذیرایی از میهمان آماده کرده است.

3

دکتر جمشید اثنی عشری مدیر روابط عمومی ایران مال ضمن ایراد سخنرانی در این مراسم گفت: ایجاد زمینه های تعامل میان ارگان‌های دولتی و بخش‌های خصوصی در شاخه گردشگری، شناسایی مشکلات، موانع و نقاط قوت و ضعف موجود در این حوزه و ارتقای جایگاه این صنعت در میان مسئولان دولتی و مردم از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی افزود :هتل ها، مراکز اقامتی و سیاحتی، موسسات مالی و بانکی و بیمه‌ها، مراکز آموزش هتلداری، نشریات تخصصی و صنایع بالادستی و پایین دستی مرتبط با این بخش از ارگان‌ها و نهادهای دخیل در این نمایشگاهند که در این ایام توانمندی ها و دستاورد های خود را به معرض نمایش خواهند گذاشت .

1

این نمایشگاه از تاریخ ۴ شهریور ماه ۱۳۹۷ لغایت ۷ شهریور از ساعت ده صبح تا هفت بعدازظهر پذیرای بازدید کنندگان است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به مجتمع نمایشگاهی بازار بزرگ ایران ( ایران مال) واقع در انتهای بزرگراه شهید همت غرب از آن بازدید نمایند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.