شهناز یاری با اشاره به پیروزی پرگل مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: بازی را در بدترین شرایط روحی با نتیجه پنج‌بر صفر از آن خود کردیم و این در حالی است که بازیکنان سپیدرود به دلیل وعده‌های پوچ مدیران قبلی این باشگاه، قصد حضور در زمین را نداشتند.

وی با بیان اینکه بازیکنان سپیدرود قصد حضور در ادامه لیگ را ندارند بیان کرد: آقایان نوین، توصلی و مهاجری دو ماه است به بازیکنان وعده امروز و فردا را می‌دهند، تاکنون بازیکنان سپیدرود یک ریال دریافتی نداشته‌اند و تیممان به سمت انحلال پیش می‌رود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سپیدرود گفت: مدیران سپیدرود قول پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد بازیکنان در پیش فصل را دادند که این قول عملی نشد، بعدازآن قول پرداخت سی درصد از قرارداد بازیکنان تا پیش از مسابقه هفته سوم را دادند که این قول نیز عملی نشده و موبایل‌هایشان را خودجوش خاموش کرده‌اند!

یاری با اذعان به اینکه امید بازیکنان سپیدرود آقای کریمی است تصریح کرد: برای احقاق حق تیممان با مسئولان شهر رشت به‌ویژه رئیس هیات فوتبال گیلان و مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان تماس‌هایی برقرار کرده‌ام که تاکنون نتیجه دربر نداشته است، تمام امیدمان به آقای کریمی است، ایشان از جنس فوتبال و فوتسال هستند و برای حل مشکلمان به ایشان مراجعه می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان سپیدرود مشکلی برای حضور در رشت ندارند بیان کرد: تیممان با لوگوی سپیدرود رشت در مسابقات حاضر می‌شود و هرزمانی که مسئولان شهر رشت اراده کنند آمادگی بازگشت به این شهر را داریم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.