چندی پیش پرونده‌ای از کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان به دادخواهی نماینده حقوقی یکی از شرکتهای توزیع کننده لوازم خانگی به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واصل شد که طی آن شاکی پرونده مدعی بود دو نفر از کارکنان شرکت با سوءاستفاده از عدم نظارت مستقیم در خصوص کالاهای داخل یکی از انبارهای شرکت، لوازم خانگی عودت شده از شهرستان ها را به دفتر مرکزی شرکت در تهران واصل نکرده و در ادامه اقدام به فروش آنها در سطح بازار کردهاند.

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با شناسایی مخفیگاه یکی از متهمان به نام فرشاد وی را دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند. فرشاد در همان تحقیقات اولیه صراحتا به همدستی همکار خود به نام جواد اعتراف و عنوان کرد که تمامی سرقت ها را به کمک جواد انجام داده است که در ادامه جواد نیز پس از شناسایی مخفیگاهش دستگیر و در تحقیقات پلیسی صراحتا به فروش اموال شرکت در طول هشت ماه گذشته اعتراف کرد.

 جواد در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: از حدود هشت ماه قبل تاکنون با همراهی فرشاد اقدام به سرقت از شرکت کرده و برخی از لوازم خانگی را برای خود برداشته و الباقی را در بازارهای سطح شهر تهران به فروش رسانده‌ایم.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند ، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با بررسی به عمل آمده، ارزش واقعی کالاهای سرقت شده بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام شده و متهمان با قرار قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.