در حالی که نایب رییس فدراسیون تیر و کمان و سرمربی کره‌ای تیم ملی اظهارات متناقضی در مورد حذف زهرا نعمتی از بازی‌های آسیایی مطرح کردند، غلامرضا شعبانی بهار، رییس فدراسیون تیر و کمان نیز از صحبت در این رابطه طفره رفت.

شعبانی بهار در پاسخ به خبرنگاران که قصد داشتند در مورد این اتفاق ناباورانه و در عین حال بچگانه سوال بپرسند، گفـت:اول بگویید زهرا نعمتی چه گفت؟ هر چیزی را که او گفت از قول من هم بزنید! من که نباید صحبت کنم، خود نعمتی و مربی تیم باید در این مورد حرف بزنند!

وی که با اصرار خبرنگاران برای پاسخگویی مواجه شده بود، تاکید کرد: هر چیزی که نعمتی می گوید من هم همان را می گویم.نعمتی را اذیت نکنید. تمام مشکلات ما از حرف زدن است.

شعبانی بهار که از اقدام سریع رسانه ها در مورد انتشار اخبار حذف نعمتی از بازیهای آسیایی ناراحت به نظر می‌رسد، خطاب به خبرنگاران گفت: مگر به شما جایزه می دهند که اینقدر سریع دنبال حرف زدن هستید!

به گزارش ایسنا، در حالی که زهرا نعمتی در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات تیروکمان ریکرو باید به مصاف حریفی از اندونزی می‌رفت، در اتفاقی نادر از حضور در مرحله بعدی جا ماند و حذف شد. مسوولان به نعمتی گفتند هنگام صرف ناهار است و مرحله بعدی از ساعت ۱۴ (به وقت محلی) آغاز می شود. نعمتی هم با همین تصور برای صرف ناهار محل تیراندازی را ترک کرده که بلافاصله میلاد وزیری با سراسیمگی به محل آمده و به نعمتی اعلام کرد رقبا در حال رقابت هستند. سپس نعمتی را به محل برگزاری مسابقه آوردند اما کار از کار گذشته بود و نبود نعمتی به منزله انصراف او محسوب شد و او در کمال شایستگی از صعود به مرحله بعد بازماند و همه را شوکه کرد.

 مریم دباغ، نایب رییس فدراسیون تیروکمان درباره این اتفاق که کاروان ایران را شوکه کرده، گفت‌: "پیش می‌آید! در تایم اشتباه کردیم. به ما گفتند وقت استراحت است اما به نظر می‌رسد  در اعلام تایم اشتباه کردند. از  این اتفاقات پیش می آید."

اما سرمربی کره ای تیم ملی در اظهاراتی متناقض نسبت به نایب رئیس فدراسیون، این اشتباه را گردن گرفت و اعلام کرد نعمتی به سرویس بهداشتی رفته بوده و 30 ثانیه دیر به مسابقه رسیده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.