فرزندت کجاست؟ عنوان چالشی است که اخیراً در بسیاری از شبکه‌‌های اجتماعی فراگیر شده و براساس آن مخاطبان از مسئولان می‌خواهند که در مورد این مسئله فرزندانشان در حال حاضر چه کاری انجام می‌دهند پاسخگویی داشته باشند.

بسیاری از مقامات و مسئولان کشوری و استانی در روزهای اخیر به این پویش پیوسته‌اند و پاسخگو بوده‌اند و البته برخی نیز پاسخ مناسبی هنوز به این پویش نداده‌اند.

مسئولان در قالب این پویش به سئوالاتی مانند محل سکونت فرزندشان و وضعیت تحصیلی و شغلی آن‌ها پاسخ می‌دهند تا برای مخاطب این مسئله شفاف سازی شود.

آیت‌الله اسلامی عضو مجلس خبرگان رهبری نیز به این پویش پیوسته و پاسخگوی سئوال خبرنگار تسنیم قم در این باره بوده است.

آیت‌الله علی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: هفت فرزند دارم که همه آن‌ها پسر هستند، فرزند اولم مهدی متولد سال ۵۱ است که عضو مجمع اساتید حوزه علمیه قم و مشغول تدریس و تحصیل است، فرزند دوم محسن متولد ۵۲ است که عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس تهران است.

وی افزود: فرزند سوم من هادی متولد ۵۴ است و در سپاه استان قم مشغول فعالیت است و فرزند چهارم احمد که با هادی دوقلو بوده در جامعه‌المصطفی مشغول فعالیت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مرتضی پنجمین فرزندم است که متولد سال ۵۶ است و در زمینه چاپ و نشر در قم فعالیت دارد، فرزند ششم محمد متولد ۶۴ است و حافظ کل قرآن‌کریم است و در درس خارج حوزه علمیه مشغول تحصیل است و همچنین در موسسه امام خمینی(ره) فعالیت دارد.

آیت الله اسلامی خاطرنشان کرد: فرزند آخرم حسین است که متولد ۶۶ است و در دانشگاه مشغول تحصیل است و داماد حمزه قربانی از فرماندهان جبهه و جنگ است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.