نیکول کیدمن بازیگر برنده جایزه اسکار از بازی در نقش‌های متفاوت ابایی ندارد. او سال‌ها پیش از این نیز با بازی در نقش ویرجینیا وولف در فیلم «ساعت‌ها»‌ که گریم سنگینی داشت، جایزه اسکار را از آن خود کرده بود. 

این بازیگر این بار در فیلم اکشن و جنایی به کارگردانی کارین کوساما در نقش یک کاراگاه پلیس به نام ارین بل جلوی دوربین رفته است. ارین بل کاراگاه پلیسی است که در جوانی به عنوان مامور مخفی به یک باند تبهکار نفوذ کرده اما با کارش نتایج تراژیکی بار آورده است. از رویداد سال‌ها گذشته اما با بازگشت رییس باند ارین باید با گذشته تلخ خود روبه‌رو شود. 

کارگردان فیلم در این باره به مجله «ونیتی فر» گفته است:‌ «قرار بود که نیکول کیدمن نقش زنی میانسال را بازی کند که اثرات گذشته‌ای ویرانگر روی چهره‌اش نمایان است. باید در این چهره اثرات خشم، استرس، بی‌خوابی و حتی آفتاب‌سوختگی نمایان می‌بود.»

گریم سنگین نیکول کیدمن در فیلم ویرانگر

فیلم جدید نیکول کیدمن ماه آینده میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو روی پرده خواهد رفت. کیدمن سال گذشته با درخشش در سریال «بزرگ دروغ‌های کوچک» جوایز بسیاری از جمله گلدن گلوب را دریافت و این بار برای اسکاری دیگر خیز برداشته است.

فیلم «ویرانگر» از ۲۵ دسامبر روی پرده سینما خواهد رفت.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.