پلیس راهور ناجا محدودیت های ترافیکی تعطیلات آخر هفته را اعلام کرد.

براساس اعلام پلیس راهور، تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز سه شنبه تا ساعت ۶:۰۰ روز یکشنبه از محورهای کرج-چالوس ,هراز , فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

همچنین تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

 تردد انواع تریلر,کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس ممنوع است.

تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ روز سه شنبه تا ساعت ۲:۰۰ بامداد روز چهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل, تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۰۰ روز سه شنبه تا ساعت ۲:۰۰ بامداد روز چهارشنبه از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ روز جمعه تا ساعت ۲:۰۰ بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل, تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه تا ساعت ۲:۰۰ بامداد روز شنبه  از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد تمامی تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است.

تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز سه شنبه  و از ساعت ۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و همچنین از ساعت ۶:۰۰ صبح روز جمعه تا ساعت ۱۲۰۰ ظهر روز شنبه  از محور هراز ممنوع است.

 تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ روز جمعه  ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز شنبه  از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۴:۰۰ روز جمعه تا ساعت ۲:۰۰ بامداد روز شنبه با اعلام ماموران پلیس راه در محل, از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء), تردد انواع وسایل نقلیه بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد تمامی تریلی ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای چهارشنبه و جمعه تاریخ های  در محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

تردد تمامی تریلی ها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز سه شنبه و همچنین از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز جمعه در محور فوق ممنوع است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.