«جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید در ادامه دیدارهایش با مقام‌های رژیم صهیونیستی در سفر به فلسطین اشغالی، با رئیس این رژیم دیدار کرد.

«رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار امروز سه شنبه با مشاور امنیت ملی «دونالد ترامپ» گفت: «من خوشحال و خرسندم که امروز یک دوست بزرگ و خوب دولت و مردم اسرائیل اینجا است».

به نوشته روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، ریولین خطاب به بولتون افزود: «من می‌خواهم از شما به خاطر همه کارهایی که تاکنون برای اسرائیل انجام داده‌اید، تشکر می‌کنم و ما می‌دانیم شما کارهای بیشتری هم (برای اسرائیل) انجام خواهید داد».

رئیس رژیم صهیونیستی در این دیدار به خروج آمریکا از توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ هم اشاره کرد؛ اقدامی که مخالفت متحدان اروپایی واشنگتن را هم به دنبال داشته است.

از نظر او خروج واشنگتن از برجام «فرصتی بینظیر» برای اعمال فشارهای اقتصادی در حوزه برنامه هسته‌ای و همچنین محدود کردن نفوذ منطقه‌ای ایران ایجاد کرده است.

بولتون روز گذشته با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و همچنین وزیر جنگ این رژیم دیدار کرده بود؛ دیدارهایی که به گزارش رسانه‌ها، در آن مسائل مرتبط با ایران یکی از محورهای مهم رایزنی طرفین بوده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.