اسماعیل گرامی‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، با تکذیب اخبار منتشر شده درباره توقف کلیه اقدامات الیاس حضرتی – قائم مقام حزب اعتماد ملی در این حزب، اظهار کرد:چنین خبری به هیچ وجه صحت و مبنای قانونی و حقوقی ندارد و آقای حضرتی و حزب تاکنون هیچ نامه‌ای در این باره دریافت نکرده‌اند.

وی با بیان این‌که سایت منتشر کننده این خبر به هیچ وجه مورد تایید حزب اعتماد ملی نیست، تصریح کرد: بالاترین سطح یک حزب، شورای مرکزی آن حزب است و شورای مرکزی در فرآیند حقوقی و قانونی آقای حضرتی را به عنوان قائم مقام انتخاب و دبیرکل محترم حکم ایشان را صادر کردند.

سخنگوی حزب اعتماد ملی، اظهار کرد: دروغ‌گویی‌هایی که در این سایت به نام حزب منتشر می‌شود، در راستای زنجیره‌ای از دروغ‌هایی است که در چند روز اخیر منتشر شده است و حزب قطعا این موضوع را از مراجع ذیصلاح پیگیری خواهد کرد.

گرامی‌مقدم افزود: کسانی که این خبر جعلی را منتشر کرده‌اند به دنبال اختلاف‌افکنی، متوقف کردن فعالیت‌های حزب و مقابله با رهنمودهای دبیرکل حزب اعتماد ملی هستند.

وی خاطر نشان کرد: اگر مرجعی بخواهد درباره یک حزب اظهارنظر کند، باید مسیر قانونی که کمیسیون ماده ۱۰ احزاب و وزارت کشور است طی شود.

سخنگوی حزب اعتماد ملی در پایان پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مورد تایید این حزب در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی را به شرح زیر معرفی کرد:

سایت: etemadmelli.com

حساب اینستاگرام: etemadmelli

حساب تلگرام: etemad_melli

حساب توییتری: etemadmelli

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.