وحید شادی‌نیا در تشریح این خبر اظهار کرد: عصر امروز، بیست و هفتم مرداد ماه، حوالی ساعت ۱۷، به دنبال گزارش غرق شدن دو نفر در سد آیدوغموش، اورژانس و سایر نیروهای امدادی و غواصان عازم محل شدند.

 

وی اضافه کرد: به دلیل تاریک شدن هوا، ادامه تلاش‌ها برای پیدا کردن اجساد دو مرد ۳۰ساله و۳۷ ساله به فردا موکول شد. این دو نفر، حین فیلمبرداری از عروس و دامادی در سد آیدوغموش میانه به دلیل واژگونی قایق، غرق شدند.

شادی‌نیا در تشریح این خبر گفت: پیمان میرزایی و صابر سبزی، دو جوان ۳۹ و ۳۲ ساله، هنگام فیلمبرداری از عروس و دامادی که برای ثبت بهترین لحظات زندگیشان سوار بر قایق دیگری بودند، غرق شدند.

وی افزود: به گفته امدادگران، این دو جوان که یکی فیلم بردار بنابی و دیگری قایقران میانه‌ای بود، به قصد فیلم برداری، بدون جلیقه نجات وارد آب شده و به علت عمیق بودن منطقه‌ای که در آن از قایق خارج شده بودند، به داخل آب کشیده شدند.

وی بیان کرد: امدادگران پس از ساعاتی جستجو برای یافتن غرق شدگان، به دلیل تاریکی شب ادامه عملیات را به صبح موکول کردند و قرار است اکیپی از غواصان تبریز و مراغه به جمع غواصان میانه پیوسته و جستجو را ادامه دهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.