خداداد عزیزی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اعلام این مطلب که به طور کل قید همکاری با مشکی پوشان را زده است گفت: من تصمیم داشتم تمامی امور را در دست بگیرم و صحبت های لازم را هم انجام دادم. امروز به همراه یکی از دوستانم به نام میرابی و هاشم سلطانی بعد از تماس شهردار نزد عضو شورای شهر مشهد رفتیم و او پذیرفت که بدهی اکبر میثاقیان و برخی بدهی های دیگر را تا رقم ۵۰۰ میلیون پرداخت کند.

وی افزود: امروز وقتی بررسی کردیم متوجه شدیم بدهی های مشکی پوشان خیلی بیشتر از این مسائل است و باشگاه اصلا قدرت پرداخت را ندارد.ما هم نمی‌توانیم هر روز به شهردار و شورای شهر رو بزنیم که بدهی‌های ما را پرداخت کنند.

عزیزی تایکد کرد: بهترین راهکار این بود که ما از این کار کنار بکشیم و پیشنهاد می‌کنم مشکی پوشان به طور کل منحل شود چون ممکن است آبروریزی بزرگتری اتفاق بیفتد و این تیم هم به سرنوشت نفت و راه آهن دچار شود.

سرمربی سابق سپیدرود رشت گفت: من نماینده تام الاختیار این باشگاه بودم و پیگیری زیادی انجام دادم ولی با این شرایط بعید می‌دانم این تیم بتواند وارد مسابقات شود. یک بازیکن آفریقایی که نمی‌دانم چه زمانی در این تیم بازی می کرد در حال حاضر از باشگاه شکایت کرده و در بخش اول شکایت خود خواستار ۴۵ هزار دلار شده که باشگاه هم توان پرداخت چنین پولی را ندارد. تازه این بدهی ادامه دار است و باشگاه باید در بخش های بعدی هم پول این بازیکن را بدهد. کل بدهی این باشگاه در حال حاضر ۴ میلیارد تومان است اگر چه یکی از دوستان من به نام میرابی تصمیم داشت باشگاه را بخرد ولی خود آقای عباسی این موضوع را قبول نکرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.