محمدعطریانفر در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره وضعیت فرزندان خود در پاسخ به " کمپین فرزندت کجاست " که از سوی مجموعه خبرفوری راه‎اندازی شده است اظهارکرد: بنده دو فرزند دختر دارم که اولین دخترم فارغ التحصیل دکتری داروسازی از دانشگاه تهران است و در حال حاضر به دلیل اینکه به تازگی مادر شده است و باتوجه به شرایطی که دارد در اداره و یا شرکت خاصی مشغول به تحصیل نیست ولی قطعا بعد از مدتی به فکر کار کردن خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: دیگر دخترم نیز دارای مدرک فوق‎لیسانس از دانشگاه تهران در رشته آی تی است که به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده و ازدواج کرده است و در حال حاضر نیز در به همراه همسرش در مکه حضور دارد.

عضو حزب کارگزاران سازندگی درباره وضعیت دامادهایش گفت: داماد اول بنده عضو هیئت علمی دانشگاه خواجه نصیر و دارای مدرک دکتری مهندسی مکانیک است.

عطریانفر تاکید کرد: دیگر داماد بنده نیز دانشجوی دکتری دانشگاه شهید بهشتی در رشته صنعت است که مدیریت یکی از بخش‎های شرکت پلار را برعهده دارد.

معاون وزیر کشور دولت اصلاحات درباره وضعیت شغلی همسرش نیز گفت: همسرم در سازمان صدا و سیما به عنوان  کارمند مشغول به فعالیت بودند که با پایان دوران کاری در حال حاضر بازنشسته هستند.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.