جلسه کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه آیت‌الله جنتی رئیس کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک حلول ماه ذی‌الحجه و اعیاد این ماه شریف با انتقاد از برخی نابسامانی‌های اقتصادی و بروز مشکلات معیشتی برای مردم گفت: اوضاع امروز کشور از نظر مسائل اقتصادی و آشفتگی بازار به ویژه بازار سکه و ارز اسباب نگرانی است.

وی با اشاره به اینکه این شرایط موجب در تنگنا قرار گرفتن مردم در معیشت شده است، افزود: این وضعیت ممکن است برخی آسیب‌های اجتماعی را به دنبال داشته باشد، لذا همه به ویژه دولتمردان وظیفه دارند با دادن امید به جامعه برای اصلاح وضع موجود و بهتر شدن اوضاع اقتصادی کشور مثل اول انقلاب حرکت انقلابی کنند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انقلاب اختصاص به سال 57 ندارد، در حال حاضر هم تمام ارکان نظام باید انقلابی باشند و امروز با یک حرکت انقلابی می‌توان اوضاع را اصلاح کرد و لازم است که واقعاً این حرکت شروع گردد.

آیت‌الله جنتی با تأکید بر اینکه دشمن تلاش می‌کند مردم را نسبت به نظام و آینده انقلاب نگران کند، گفت: آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی همیشه در حال توطئه بوده و اخیراً نیز در تلاش هستند مردم را برای شورش و تقابل با نظام تحریک کنند اما با کمک خداوند و همراهی مردم و مسئولان، دشمنان انقلاب بالاخص آمریکا این آرزو را به گور خواهند برد.

رئیس مجلس خبرگان اظهار داشت: مقام معظم رهبری مکرراً از نهادهایی مانند حوزه علمیه، خبرگان رهبری، شورای نگهبان و سایر دستگاه‌ها خواسته‌اند انقلابی باشند و انقلابی عمل کنند و اگر مردم از مسئولان، عمل انقلابی ببینند قطعاً پشتیبانی خواهند کرد و با دلگرمی پشت نظام خواهند ایستاد.

آیت‌الله جنتی در پایان ضمن قدردانی از اقدام انقلابی قوه قضائیه و تدبیر رئیس دستگاه قضا در برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی گفت: لازم است دادگاه مفسدان و اخلالگران اقتصادی به صورت علنی برگزار شود؛ چراکه برگزاری دادگاه‌های علنی این افراد بر اعتماد عمومی جامعه اثر مثبت می‌گذارد و مردم را به انقلاب و نظام دلگرم می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.