بهروز عطایی پس از پیروزی سه بر صفر ایران مقابل چین تایپه اظهار داشت: در مسابقه‌ای که روز نخست مقابل این تیم برگزار کردیم اطلاعات کافی از آنها نداشتیم و مجبور بودیم در طول بازی عملکرد آنها را آنالیز کنیم. اما امروز با اطلاعات کافی و کامل از تیم حریف وارد زمین شدیم.

وی افزود: نقاط قوت و ضعف تیم حریف را به بازیکنان گوشزد کرده بودیم و سوار بازی شدند. چین تایپه تیم پر قدرتی است که دیروز هم تیم خوب قزاقستان را شکست داده بود اما امروز اسیر برنامه‌های تاکتیکی تیم ما شد و بازیکنان این تیم نتوانستند توانایی‌های خود را ارائه کنند.

عطایی گفت: تیم چین تایپه در کل جریان بازی در کنترل تیم ما بود. فقط در بخش‌هایی از بازی اشتباهاتی داشتیم که به خاطر جوان بودن تیم رخ می‌داد زیرا در طول بازی از امتیاز گرفتن و موفقیت سیر می‌شوند. بازیکنان فکر می‌کنند بازی تمام شده اما باید بدانند تا زمانی که داور از سکو پایین نیامده بازی تمام نشده است.

وی درباره مسابقه با قطر در بازی فینال گفت: قطر از کادر فنی آرژانتینی برخوردار است و با سیستم بازی می‌کند. قطعاً تیمی که به فینال می‌رسد با کیفیت است. قطر همه بازی‌ها را سه بر صفر برده بود و فقط در نیمه‌نهایی یک ست به ژاپن داد. چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید با همه توان بازی کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.