رئیس‌جمهور آمریکا که از اظهارات و مواضع دستیار سابقش به شدت عصبانی است، امروز سه شنبه در اظهارنظری زشت، این زن سیاه پوست  را «سگ دیوانه» خواند.

یک روز بعد از اولین واکنش صریح «دونالد ترامپ» به اظهارنظرهای جنجالی اخیر «اوماروسا مانیگالت نیومن» یکی از معدود سیاه پوستان حامی او در کارزار انتخاباتی سال ۲۰۱۶، رئیس‌جمهور آمریکا امروز در توئیتر اظهارنظری تند و زننده علیه این زن آمریکایی مطرح کرد.

تنش‌ها بین ترامپ و خانم اوماروسا از زمان اخراج او از سمت مدیر دفتر ارتباطات عمومی کاخ سفید در دولت آمریکا شروع شد و در هفته اخیر با انتشار خبر انتشار کتاب جنجالی او علیه رئیس‌جمهور آمریکا اوج گرفته است.

دستیار سابق ترامپ در این کتاب که قرار است امروز رسما در آمریکا منتشر شود، رئیس‌جمهور ایالات متحده را فردی «نژادپرست، زن ستیز و دچار زوال عقلی» خواند.

اوماروسا همچنین در اظهارنظرهایی جنجالی گفته که فایل‌هایی از ترامپ در اختیار دارد که ادعاهای او درباره نژادپرستی و زن ستیزی رئیس‌جمهور را ثابت می‌کند.

رئیس‌جمهور آمریکا امروز سه شنبه در توئیتر با خطاب قرار دادن دستیار سابقش او را با القابی زشت خطاب کرده است؛ القابی از قبیل «دیوانه»، «آدم بی ارزش» و «سگ».

ترامپ نوشت: «ژنرال (جان) کلی (رئیس کارکنان کاخ سفید) کار خوبی کرد که به سرعت این سگ را اخراج کرد»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.