موسسه آموزش عالی آزاد بهار به عنوان  نهادی پیشرو در ارائه آموزشهای تخصصی مدیریت از بدو تأسیس نقشی اساسی در تربیت مدیران و ارئه دیدگاههای نوین مدیریت ایفا نموده است. این موسسه با بکارگیری مجوعه ای از اساتید مجرب و شناخته شده همواره پاسخگوی نیازهای آموزشی مدیران و متخصصان در سطوح مختلف بوده است.

در حالیکه فرآیند آموزش مدیریت در اکثر موسسات آموزشی ایران بیشتر بر ارئه دانش نظری تیکه داشته است موسسه بهار پیوسته کوشیده تا ضمن ارئه آخرین نظریات علوم مدیریت دانش پژوهان را به شکلی عملی با تجربیات مدیریتی آشنا نماید. در این راستا موسسه بهار همکاری جدیدی را با آکادمی تحول دیجیتال برای ارائه دوره های تخصصی مدیریت در حوزه تحول دیجیتال آغاز نموده است.

عکس

آکادمی تحول دیجیتال مجوعه ای است که با همت جمعی از متخصصان و کارآفرینان حوزه فنآوری دیجیتال برای پاسخگویی به نیازهای جامعه در زمینه بومی سازی فنآوریهای نوین و تدوین و ارائه مدلهای نظری و روشهای اجرایی پذیرش تکنولوژیهای جدید شکل گرفته است.  آکادمی تحول دیجیتال با تکیه بر تجربه عملی اعضای خود و با الهام از جدیدترین دوره های آموزشی در زمینه کسب و کار و بازاریابی دیجیتال دوره MBA تحول دیجیتال را طراحی نموده و آنرا با همکاری موسسه آموزش عالی بهار برگزار می نماید.

دوره MBA تحول دیجیتال:

MBA کسب وکار دیجیتال در پنج بخش طراحی شده که طی 6 ماه ارائه می گردند و دانشپژوهان را به شکلی عملی با مبانی کسب و کار و تحول دیجیتال آشنا می نمایند:

بخش اول:  فنآوری های دیجیتال

بخش اول این دوره بر آشناسازی دانشپژوهان با فنآوریهای اصلی دیجیتال و تأثیر آنها بر زندگی و کسب و کار ما تمرکز خواهد نمود. فنآوریهایی نظیر بلاک چین، هوش مصنوعی، رایانش ابری و... مورد بررسی قرار خواهند گرفت و نحوه بکارگیری  آنها در قالب مدلهای کسب و کار جدید به بحث گذاشته خواهد شد.

بخش دوم: رهبری در عصر دیجیتال

بخش دوم به بررسی تأثیر فنآوریهای نوین بر نحوه تدوین استراتژی ها و رهبری سازمان خواهد پرداخت. الگوی ذهنی مدیران در عصر دیجیتال، نحوه خلق ارزش و مدیریت نوآوری از دیگر سرفصلهایی هستند که در این بخش به آنها پرداخته خواهد شد.

بخش سوم: بازاریابی دیجیتال

بی شک بازاریابی از حوزهایی است که به شدت از انقلاب دیجیتال متأثر گردیده است. در بخش سوم این دوره به شیوه های نوین برقراری و مدیریت ارتباط با مشتری و نحوه بکارگیری ابزارهای دیجیتال نظیر شبکه های اجتماعی پرداخته خواهد شد. علاوه بر این تکنیکهای بازاریابی دیجیتال به بحث گذاشته خواهد شد.

بخش چهارم: استارت آپ ها

در بخش چهارم به پدیده استارت آپها پرداخته خواهد شد. ضمن بررسی نحوه تبدیل یک ایده جدید به یک کسب و کار موفق تجربیات کارافرینان در خلق کسب و کارهای نوپای دیجیتال به بحث گذاشته خواهدشد.

بخش پنجم: پروژه عملی پایانی

بخش پایانی برای تکمیل ایجاد یک تجربه عملی طراحی گردیده. در این بخش دانشپژوهان بایستی در یکی از زمینه های مورد بحث نظیر بازاریابی دیجیتال و یا کسب و کارهای نو پا پروژه ایی عملی تعریف نموده و آنرا با کمک یکی از اساتید دوره به پایان رساند.

مزیت های دوره:

دوره MBA تحول دیجیتال ضمن آشناسازی دانش پژوهان با مبانی نظری تحول دیجیتال و رهبری سازمانها در عصر انقلاب دیجیتال دانش تئوری آنان را از طریق پروژه ای عملی به مجموعه ای از مهارتهای لازم برای موفقیت در عصر دیجیتال بدل خواهد نمود. پس از پایان موفقیت آمیز دوره، فارغ التحصیلان قادر خواهند بود:

  • فنآوری های نوین دیجیتال را شناخته و تأثیر آنها را بر تحولات کسب و کار تحلیل نمایند،

  • مبانی تدوین استراتژی در فضای پر تغییر و چالش انگیز عصر تحول دیجیتال را آموخته و از آن بصورات عملی در برنامه ریزی کسب و کار خود بهره گیرند،

  • اصول و فنون بازاریابی دیجیتال را فراگرفته و از آن در برنامه ریزی بازاریابی خود استفاده نمایند

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت آکادمی تحول دیجیتال به آدرس www.Digitaltransformation.ir   و یا با تلفن های : 88730184 تماس حاصل فرمایند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.