روز گذشته، محمدباقر قالیباف در گفت‎وگو با باشگاه خبرنگاران جوان به سازوکار جمنا انتقاد کرد و گفت‎ که شکل کار جمنا صحیح است، اما روش آن اشکال دارد وگرنه اگر مسیر طی شده اصلاح شود و اتفاقی بیفتد، به آن نواصولگرایی می‎گویند.

قالیباف همچنین تأکید کرده است که باید هدف‌گذاری‎ها و کارها را به‎روز کنیم و همچنین باید نوعی پوست‌اندازی در اردوگاه اصولگرایان صورت گیرد.

در این شرایط، حسینی نیز در گفت‎وگو با ایرناپلاس با اشاره به سخنان قالیباف درباره نواصولگرایی می‌گوید: جمنایی‌ها فردا، جلسه‎ای برای آنچه آقای قالیباف درباره نواصولگرایی مطرح کرده برگزار می‎کنند. 

سخنگوی جمنا همچنین اضافه می‎کند که در این جلسه، جمنا تصمیم می‎گیرد به این موضوع ورود کند یا نه.

در حالی که جمنا در تدارک برگزاری جلسه هیأت رئیسه خود برای بررسی موضوع نواصولگرایی است، قالیباف به باشگاه خبرنگاران جوان گفته که وحدت لازم است اما کافی نیست و من با این اقدام نشان دادم که تنها با وحدت، مشکلات کشور حل نمی‎شود. او همچنین بیان کرده در جمع دوستان و بزرگان اصولگرا وقتی می‎گفتند که یکی باید کنار برود به من نگاه می‎کردند.

مهدی چمران از اعضای هیأت رئیسه جمنا چندی پیش به ایرناپلاس گفت که سیدابراهیم رئیسی جلساتی در تهران برگزار و از سیاسیون اصولگرا از جمله قالیباف برای حضور در این جلسات دعوت کرده است. این جلسات را محمدرضا باهنر، نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی هم تأیید کرده بود، ولی حالا قالیباف گفته خبری که از برگزاری جلسه با رئیسی بیرون آمده صحت ندارد و جلسات به آن شکلی که بحثی صورت بگیرد، برگزار نمی‎شود.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.