زن جوان که به اتهام برقراری رابطه نامشروع و انتشار محتویات مستهجن در شبکه های اجتماعی تلفن همراه هوشمند با اعلام شکایت همسرش دستگیر شده بود،  درباره چگونگی این ماجرا گفت: چند ماه قبل زمانی که مشغول انجام کارهای خانه بودم پیامکی با عنوان «سلام» برایم ارسال شد شماره تلفن فرستنده پیام برایم کاملاً ناآشنا بود. تردید داشتم که به آن پیام پاسخ بدهم یا نه؟ در همین افکار سیر می کردم که به خاطر یک کنجکاوی ساده تصمیم گرفتم فرستنده پیام را سر کار بگذارم به همین دلیل در پاسخ او پیامی با این مضمون «علیک سلام که چی!» برایش فرستادم.

ارتباط پیامکی من و سعید این گونه آغاز شد و مدتی ادامه یافت من هم که فکر می کردم طرف مقابلم یک پسربچه است و او را سر کار گذاشته ام مدام به پیام هایش پاسخ می دادم. تا این که او از من درخواست ملاقات کرد. به همین خاطر سر قرار با او در اطراف یکی از میدان های شهر حاضر شدم، اما وقتی چشمم به جوانی که سرقرار آمده بود، افتاد تازه فهمیدم چه اشتباه بزرگی مرتکب شده ام. او کارگر فروشگاه محله ما بود، اما دیگر دیر شده بود و نمی توانستم خودم را پنهان کنم.

چون می ترسیدم او با آبروی من بازی کند به همین خاطر ارتباطم را با سعید ادامه دادم. دیگر به پیام های شبانه او عادت کرده بودم این ارتباط خیابانی تا آن جا پیش رفت که جملات مبتذل و مستهجن برای یکدیگر ارسال می کردیم. در همین روزها بود که همسرم متوجه موضوع شد و از دادگاه تقاضای طلاق کرد من هم که نمی خواستم زندگی ام را از دست بدهم چند شکایت مانند تقاضای مهریه مطرح کردم، اما او با دسترسی به پیامک هایی که برای سعید فرستاده بودم دوباره از من شکایت کرد. حالا هم می دانم این نتیجه آتشی است که خودم آن را شعله ور کردم، ولی نمی دانم عاقبت دختر ۳ ساله و آینده تاریکم چه خواهد شد.

بازپرس پرونده پس از شنیدن اظهارات این زن دستور احضار سعید را صادر کرد. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.