باشگاه تراکتورسازی بیانیه ای را برای اطلاعیه باشگاه استقلال تهران در خصوص هواداران بازی حساس فردای دو تیم ارائه داد که به شرح زیر است:

شب جمعه قطعا رقابت دو تیم تراکتورسازی با استقلال در تهران یکی از زیباترین، فنی ترین و فرهنگی ترین بازی های لیگ برتر کشور خواهد بود.

بی شک این ادعا نشات گرفته از نهادینه بودن فرهنگ والا نزد هواداران دو تیم تبریزی و تهرانی است که همیشه در آرامش و امنیت کامل موجب شده اند تا بازی دو تیم به نحو شایسته‌ای برگزار شده و این گونه رفتارها سرمشق خیلی از تیم ها و باشگاه ها فوتبال کشور شود. در این بازی تماشاگران و هواداران پرافتخار دو تیم با همکاری سرمشوقان حاضر در روی سکوها همانند گذشته نهایت تلاش خود را در برقراری نظم و انضباط خواهند نمود و آرامش و امنیت ورزشگاه را با افتخار تمام حفظ خواهند کرد.

از آنجایی که کانون هواداران باشگاه استقلال در راستای همکاری و همیاری هواداران، استقبال شایسته ای از هواداران تراکتورسازی تبریز کرده و در این زمینه اطلاعیه ای صادر کرده، لذا کانون هواداران باشگاه پرشورها نیز ضمن قدردانی از این اقدام بموقع، همگام با تماشاگران و هواداران تیم آبی سعی خواهند نمود با شور و نشاط همیشگی ضمن هیجان بخشی به بازی دو تیم در زمین سبز چمن، معرفت و مرام پهلوانانه خود را در یک روز به یادماندنی به ظهور  برسانند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.