بهروز عطایی پس از پیروزی سه بر یک ایران مقابل چین تایپه اظهار داشت: مطمئن بودیم بازی سختی در پیش داریم. چین تایپه در تمام سال‌های گذشته بر اساس سرعت بالا و پیچیدگی در حمله و جنگندگی و عملکرد خوب در توپ گیری شناخته می‌شود.

وی افزود: این تیم باتوجه به میزبانی، نیروی مضاعفی از تماشاگران خود می‌گرفت و عملکرد بهتری ارائه می‌داد.

عطایی گفت: در ابتدای ست نخست غافلگیر شدیم اما با چند تغییر در ترکیب تیم ما، روند بازی عوض شد و به سختی توانستیم پیروز شویم. اما در ست دوم چین تایپه توفانی بازی کرد و نتوانستیم توانایی خود را ارائه کنیم.

وی ادامه داد: در ست سوم مجبور شدیم ۵۰ درصد تیم را تغییر دهیم. خوشبختانه بازیکنانی که وارد زمین شدند عملکرد خوبی داشتند و پیروز شدیم.

سرمربی تیم جوانان ایران درباره شکست در ست دوم بازی گفت: وقتی سرویس را آرام و ساده می‌زدیم، تیم حریف به راحتی برنامه‌های پیچیده خود در حمله را اجرا می‌کرد. چین تایپه در کل مسابقه به خصوص ست دوم آمار بسیار خوبی در حمله داشت. از سوی دیگر تیم ما هم در ست دوم هم در دریافت بد بود و هم در حمله. در بن‌بست گیر کرده بودیم و فقط چند تغییر می‌توانست ما را از این بن‌بست خارج کند که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

وی درباره مسابقه بعدی ایران مقابل استرالیا گفت: ویژگی‌های این تیم را از گذشته می‌شناسیم که یک تیم بلندقد و دفاعی است که خیلی ساده و مبتنی بر قدرت والیبال بازی می‌کند. متاسفانه به دلیل شیوه قرعه‌کشی مسابقات، پیش از ۲ بازی مرحله مقدماتی خود نتوانستیم بازی حریفان خود را ببینیم.

وی ادامه داد: از تیم استرالیا که در این رقابت‌ها شرکت کرده هم اطلاعات کافی نداریم و باید در طول مسابقه فردا اطلاعات را استخراج کنیم و به صورت پردازش شده در اختیار بازیکنان قرار بدهیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.