پس از انتشار گزارشی مبنی بر استفاده یک بانک خصوصی از تصاویر بازیکنان تیم ملی و بازی‌های ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، بدون گرفتن مجوز از فدراسیون فوتبال، سئول نشین‌ها اظهار کردند که هر چه سریع‌تر از این بانک شکایت می‌کنند تا به حق و حقوق خود برسند و صفی الله فغانپور، مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال در این باره گفت: هنوز شکایتی از بانک مورد نظر انجام نشده است، اما اگر هر ارگان و سازمانی بخواهد از برند فوتبال یا تیم ملی استفاده کند، باید از فدراسیون فوتبال مجوز بگیرد و در غیر اینصورت با آن‌ها برخورد جدی خواهیم کرد.

گفتنی است، طبق آخرین اطلاعات بدست آمده، فدراسیون فوتبال ایران هنوز شکایتی از این بانک خصوصی نکرده است و باید دید چه زمانی، فوتبال ایران حق و حقوق خود را خواهد گرفت.

البته در گذشته یک بانک خصوصی دیگر با کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی عقد قرارداد کرده بود و در زمانی که بازی‌های لیگ برتر در جریان بود، مرد ۶۵ ساله فوتبال ایران به جای حضور در ورزشگاه‌های ایران، در همایش علمی - آموزشی با رویکرد انتقال تجارب کارلوس کی روش در حوزه سرمایه انسانی در مشهد بود و توجهی به برگزاری دیدار استقلال و سپیدرود نداشت.

 امیدواریم، فدراسیون فوتبال کشورمان با شکایت از بانک مذکور که نامش در خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان محفوظ است، بتواند حق و حقوق فوتبال را دریافت کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.