جلسه امروز (چهارشنبه ۱۷ مردادماه) حاشیه هیأت دولت که همزمان با روز خبرنگار برگزار شد با حاشیه‌هایی همراه بود که در ادامه می‌آید: 

*اسحاق جهانگیری که در جلسه استیضاح ربیعی وزیر کار در مجلس حضور داشت با تأخیر به جلسه دولت آمد و به خبرنگاران این روز را تبریک گفت.

*اما پس از جلسه هیأت دولت اولین وزیری که به میان خبرنگاران آمد بطحایی وزیر آموزش پرورش بود، او گفت عجله دارد اما برای تبریک در میان اصحاب رسانه آمده و به برخی از سؤالات نیز پاسخ داد. 

*محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه هم که دل پُری از آمریکایی‌ها داشت در جمع خبرنگاران گفت:‌ یکی از دلایل مهمی که می‌توانیم طبق آن به این برسیم که آقای ترامپ نه نسبت به مردم ایران و نه نسبت به تعهدات بین‌المللی آمریکا هیچ حساسیتی ندارد، این است که اولین تحریمی که آقای ترامپ برگرداند تحریم هواپیماها بود.

*امیر حاتمی وزیر دفاع هم وقتی که با سؤالات خبرنگاران مواجه شد گفت که آمده‌ام روز خبرنگار را تبریک بگویم.

*عکس یادگاری حسن روحانی و کابینه‌اش با خبرنگاران و عکاسان حوزه دولت نیز از حاشیه‌های امروز پاستور بود هرچد که ربیعی نتوانست اعتماد مجلس را کسب کند و در این عکس غایب بود.

*محمدباقر نوبخت هم که دیگر سخنگوی دولت نیست این بار با عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به میان خبرنگاران آمد و خبر از واریز یارانه‌ها در روز پنج شنبه داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.