جمیله قاضی‌زاده حسینی با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در منزل شهید سید محمد جواد حسن‌زاده شهید مدافع حرم که شب گذشته صورت گرفت؛ گفت: حضور ایشان در منزل ما همراه با حس و حال خوب و متفاوتی بود.

وی با بیان اینکه همیشه با خودم فکر می‌کردم، اگر یک روزی مقام معظم رهبری را ببینم، قطعاً حس و حال آن دیدار متفاوت و خوب می‌شود، اضافه کرد: اکنون این حال و هوای خوب و متفاوت ضرب در هزار بار شده است.

همسر شهید حسن زاده ادامه داد: وقتی مقام معظم رهبری به منزل ما آمدند، منزل حقیر ما بسیار منور شد و صفای منزل ما غیرقابل توصیف شد.

قاضی‌زاده حسینی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری فردی نورانی و پرانرژی هستند، متذکر شد: من دو دختر به‌نام‌های فاطمه سادات و زهرا سادات حسن‌زاده دارم که آن‌ها نیز با حضور رهبری در منزل ما حال و هوایی متفاوت و خوب را تجربه کردند.

همسر شهید مدافع حرم با بیان اینکه از مقام معظم رهبری برای دخترانم دو انگشتر درخواست کردم، یادآور شد: ایشان خندیدند و دو انگشتر به من دادند تا وقتی دخترانم بزرگ‌تر شدند، این دو انگشتر را به آن‌ها هدیه دهم.

وی با بیان اینکه ایشان درباره جایگاه والا و ارزشمند شهدا صحبت کردند، گفت: فکر نمی‌کردم، مقام معظم رهبری به منزل ما تشریف بیاورند.

قاضی‌زاده حسینی با اشاره به اینکه از این دیدار بی‌اطلاع بودم، ادامه داد: شب قبل از دیدار با مقام معظم رهبری، نمایندگان آستان قدس و مقام معظم رهبری به‌منزل ما آمدند و گفتند، فردا شب آماده باشید تا شما به یک مراسم ویژه ببریم.

همسر شهید مدافع حرم گفت: در حالی که آماده بودیم تا به مراسم اعلام شده برویم، ناگهان مقام معظم رهبری به منزل ما آمدند و ما را غافلگیر کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.