در حالی که این روزها سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه اوسترشوند سوئد مورد توجه تیم های بزرگ اروپا از جمله منچسترسیتی قرار گرفته است، روزنامه «کویره پیکارد» فرانسه در خبری مدعی شد ، این هفته به «امیان» خواهد پیوست.

این روزنامه با اشاره به پیوستن امیل کرافت سوئدی به امیان نوشت، بعد از امیل کرفت، حداقل دو بازیکن دیگر این هفته وارد «امیان» خواهند شد؛ یک هافبک چپ و هافبکی که قادر به تحول در حمله است که می تواند سامان قدوس بازیکن ۲۴ ساله باشد. او در اوسترشوند سوئد بازی می کند و عضو تیم ملی ایران است.

او در جام جهانی روسیه شرکت کرد و در سه بازی برابر پرتغال، اسپانیا و مراکش وارد بازی شد. او همچنین مورد علاقه سایر باشگاه های فرانسوی از جمله بوردو و رن است. اما باشگاه های خارجی هم خواهان او هستند.

این روزنامه می افزاید، برای هافبک چپ هم رافائل کوزوا بازیکن ۲۵ تیم ملی لهستان که در جام جهانی مقابل ژاپن بازی کرد،مد نظر است. این دو بازیکن بخشی از لیستی است که توسط گروه بازیکن یاب استخراج شده و به کریستوف پلیسیه سرمربی امیان  پیشنهاد شده است.

همچنین نام سانیا و سمیر نصری بازیکن سابق تیم ملی فرانسه (قبل از این که تا ۱ ژانویه ۲۰۱۹ محروم شود) در این فهرست قرار داشت.

از سوی دیگر سایت rmcsport.bfmtv فرانسه با درج گزارشی مشابه عنوان کرد، پس از تمدید محرومیت سمیرنصری به علت دوپینگ، امیان از حالا به بعد با جدیت بیشتری ،سامان قدوس هافبک تیم ملی ایران  و باشگاه اوسترشوند را زیر نظر دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.