حمید عسگری  در خصوص برگزاری کنسرت با توجه به شرایط اقتصادی و اوضاع معیشتی مردم بیان کرد: مسئولیت اوضاع اقتصادی کشور با من نیست و دولتمردان باید فکری به حال آن کنند. اگر موزیسین‌ها کنسرت برگزار نکنند، اوضاع بهتر می شود؟ با سینما و تئاتر نرفتن و برگزار نشدن کنسرت ها، فقط کشور از نظر فرهنگی و حتی اقتصادی عقب می افتد. کنسرت گذاشتن و موزیک تولید کردن، شغل ماست. ما نمی توانیم همه برنامه های فرهنگی کشور را به دلیل شرایط بد اقتصادی تعطیل کنیم.

 

عسگری در ادامه به انتقاد از سالن ها و مسئولان فرهنگی کشور پرداخت و گفت: چرا خود مسئولان سالن ها از هزینه های بالای اجاره سالن صرف نظر نمی کنند؟ اگر سالن اجاره اش را کم کند آیا هنرمندی هست که هزینه کنسرتش را پایین نیاورد؟ ما خوانندگان باید حرکتی از سوی مسئولان ببینیم که قیمت بلیت ها ارزان شود. نوبت به فرهنگ که می رسد؛ مسئولان هزینه نمی کنند و توجهی ندارند. بنابراین فرهنگ کشورمان با افت روبرو می شود.

خواننده قطعه «اگه به تو نمی رسم» در خصوص حاشیه های اخیر حمید هیراد و اتهام اجرای پلی بک در کنسرت های این خواننده پاپ بیان کرد: من تا زمانی که این اتهامات برایم ثابت نشود، نمی پذیرم که هیراد قطعه ای را در کنسرتش پلی بک خوانده است؛ چراکه امکان شبیه سازی وجود دارد و ممکن است دشمنانش برای او پاپوش درست کرده باشند. من پنج سال قبل از اینکه خواننده شوم آهنگساز بودم؛ چیز هایی که از حمید هیراد شنیدم به من ثابت کرده است که او به لحاظ موسیقیایی، موزیسین و خواننده توانمندی است. حتی در قطعاتی که منتشر می‌کند و فیلم هایی که در اینستاگرامش می‌گذارد، نشان داده است که توانایی او در موزیک بسیار بالاست و شناختی درست نسبت به هنر اول دارد. نباید اهالی موسیقی از چنین حاشیه هایی که برای هیراد رخ داده است، خوشحال باشند و او را به رگبار انتقاد ببندند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.