فیروز کریمی سرمربی تیم ماشین سازی تبریز بعد از تساوی تیمش برابر ماشین سازی تبریز در هفته اول لیگ برتر، در نشست خبری اظهار کرد: ما در نیمه اول خوب بودیم و در نیمه دوم هم قبل از گل چند موقعیت گلزنی داشتیم اما بازیکنان جوان ما نتوانستد انتظارات من را برآورده کنند و من از آنها راضی نیستم. نکته امیدوار کننده این است که بازی با استقلال خوزستان، بازی اول بود و ما توانستیم یک امتیاز کسب کنیم. معتقدم هفته‌های بعد کیفیت بازی ها بالاتر می‌رود.

فیروز کریمی در ادامه گفت: ایجاد نشدن موقعیت در یک بازی به درخشش مدافعان ربطی ندارد و ضعف مهاجمان ما است. باید این موضوع را در هفته‌های آینده برطرف کنیم. استقلال خوزستان در نیمه اول خوب نبود و ما هم در نیمه دوم نسبت به خودمان ضعیف‌تر عمل کردیم.  ضعیف‌تر از همه ما مسئولان ورزشگاه هستند که بی‌عرضگی را به حد اعلا رسانده‌اند. ما یک ساعت و نیم به رختکن ورزشگاه رفتیم و در این یک ساعت و نیم حداقل ۵ کیلو وزن کم کردیم و وقتی این مسئله را به مسئول ورزشگاه گوشزد کردیم با بی‌مسئولیتی این فرد مواجه شدیم. باید این مسئول استادیوم را به فدراسیون کشتی معرفی کنند که کشتیگیرانی که ۵ کیلو اضافه وزن دارند به این ورزشگاه بیایند و اضافه وزن خود را برطرف کنند.

کریمی در پایان گفت: تیم بنیان‌دیزل در این ورزشگاه به خاطر شرایط ورزشگاه حاضر به بازی کردن در این ورزشگاه نشد و وای به حال تیم تراکتورسازی تبریز که قرار است در این ورزشگاه بازی‌های خود را دنبال کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.